Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τι να τρώτε για να αποκτήσετε καλλίγραμμο σώμα

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί επιστήμονες δεν αρκεί μόνο η προπόνηση στο γυμναστήριο μόλις δύο μήνες ή τρεις μήνες πριν το καλοκαίρι αλλά απαιτεί συντονισμένη προσπάθεια άσκησης και διατροφής, καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι περισσότεροι ξεκινούν τρέξιμο, δεν χάνουν ούτε ένα μάθημα από τις πιλάτες ή τη γιόγκα, αλλά αγνοούν το γεγονός ότι οι λανθασμένες διατροφικές συνήθειες καταπονούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τον οργανισμό. Μάλιστα είναι πολύ σημαντικό «την περίοδο που γυμναζόμαστε να τρεφόμαστε σωστά».

Μάθετε ποιο είναι το ιδανικό πλάνο διατροφής

Ναι στους υδατάνθρακες
Οι υδατάνθρακες αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας για τον οργανισμό. Πείτε ναι στα δημητριακά, στα ζυμαρικά, στο ψωμί και στις πατάτες στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.

Ναι στην πρωτεΐνη
Οι πρωτεΐνες σμιλεύουν το σώμα καθώς αποτελούν το κύριο συστατικό των μυών. Πλούσια σε πρωτεΐνη τρόφιμα είναι κυρίως το κρέας, τα ψάρια τα πουλερικά αλλά και τα παράγωγά τους όπως αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Ναι στα φρούτα και στα λαχανικά
Ένα φρούτο μια ώρα πριν από την άθληση θα σας γεμίσει ενέργεια, ενώ ένας φρέσκος χυμός μετά την άσκηση θα σας δροσίσει και θα σας βοηθήσει να αναπληρώσετε τα υγρά και τα μέταλλα που χάσατε.

Όχι στη στέρηση
Προσοχή ποτέ μη γυμνάζεστε με άδειο στομάχι. Πάντα να ξεκινάτε την ημέρα σας τρώγοντας ένα πλούσιο πρωινό που θα σας τροφοδοτήσει με την απαραίτητη ενέργεια.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button