Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τι πρέπει να τρώτε το χειμώνα

Δείτε,  τι πρέπει να τρώτε το χειμώνα όχι μόνο για να είστε ζεστοί αλλά και για να δυναμώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Λιπαρά Ω-3

Βάλτε στο πιάτο σας τα «καλά» λιπαρά Ω-3 και Ω-6 για να έχετε καλή υγεία. Μην παραλείπετε να τρώτε ψάρια (π.χ. σολομό, πέστροφα, σαρδέλες κ.α.) τουλάχιστον 1-2 φορές καθώς και ξηρούς καρπούς (π.χ. φιστίκια) ή σησαμέλαιο.

Βιταμίνες

Τα όσπρια, το σκόρδο, το σπανάκι, τα κρεμμύδια, τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια, τα μήλα, ο μαϊντανός και το πράσο, είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, C, Ε, με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση

Προβιοτικά

Τα προβιοτικά που βρίσκονται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, εφοδιάζουν τον ανθρώπινο οργανισμό με «καλά» βακτηρίδια που καταπολεμούν ασθένειες και ιώσεις.

Πρωτείνη

Η κατανάλωση πρωτείνης το χειμώνα είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της καλής υγείας. Μην παραλείπετε να τρώτε κρέας  πουλερικά, το χοιρινό και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Σκόρδο

Το σκόρδο περιέχει συστατικά που δρουν κατά των λοιμώξεων και των μολύνσεων για αυτό μην φοβάστε τη μυρωδιά του.

Φυλλώδη λαχανικά

Το σπανάκι αλλά και κάποια φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ που αποτρέπει την φθορά των αιμοφόρων αγγείων.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button