Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιάΦύση και Διατροφή

Δείτε το μενού που προλαβαίνει την τριχόπτωση!

Όμως η κατάσταση αυτή μπορεί να αντιστραφεί αν βάλετε στο πιάτο σας τις τροφές που δυναμώνουν τα μαλλιά.

Δείτε ποια είναι αυτές:

Καρότα

Δεν κάνουν μόνο καλό στην όραση αλλά και στα μαλλιά αφού περιέχουν βιταμίνη Α, που προστατεύει το δέρμα και τα μαλλιά.

Αρακάς

Ο αρακάς περιέχει πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνη, βήτα καροτίνη και βιταμίνη C, που είναι απαραίτητες για γερά μαλλιά.

Ηλιόσπορος

Θεωρείται το ιδανικότερο σνακ για γερά μαλλιά αφού είναι πλούσιος σε μαγνήσιο, πρωτεΐνη, ψευδάργυρο, βιταμίνη Ε, σελήνιο, σίδηρο, κάλιο και ασβέστιο!

Ξηροί καρποί

Οι περισσότεροι ξηροί καρποί όπως είναι τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα φιστίκια,τα κάσιους είναι πλούσια σε ωμέγα τρία λιπαρά τα οποία αποτελούν ασπίδα προστασίας κατα της τριχόπτωσης.

Μοσχάρι

Η έλλειψη σιδήρου είναι δυνατόν να προκαλέσει απώλεια μαλλιών. Βάλτε στο πιάτο σας το κόκκινο κρέας το οποίο είναι η σημαντικότερη πηγή σιδήρου αλλά και πρωτεΐνης.

Θαλασσινά

Τα περισσότερα θαλασσινά όπως γαρίδες, στρείδια, μύδια περιέχουν ψευδάργυρο ένα μέταλλο παίζει σημαντικό ρόλο στην ορμονική ισορροπία, οι οποίες επηρεάζουν και τα μαλλιά μας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button