Ειδήσεις Υγείας

Δείτε το «μενού» της νηστείας

Tο μενού της νηστείας

Όσπρια

Αποτελούν σημαντική πηγή ενέργειας γιατί είναι πλούσια σε πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης και σίδηρο. Μπορείτε για μεγαλύτερη ενέργεια να τα συνοδεύσετε με ψωμί ολικής άλεσης, ώστε να πάρετε τις απαραίτητες πρωτεΐνες.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά, τα οποία βοηθούν στη μείωση της «κακής» LDL χοληστερίνης. Επίσης περιέχουν ασβέστιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και κάλιο.

Ταχίνι

Το ταχίνι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, αμινοξέα και υδατάνθρακες . Όμως έχει πολλές θερμίδες, αφού τα 100 γραμμ. αποδίδουν περισσότερες από 400 θερμίδες, αλλά  αφού το φάτε, θα νιώθετε «ταύρος» για ώρα.

Μπρόκολο

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το λαχανικό αυτό έχει χαρακτηριστεί και ως φάρμακο λόγω των αντικαρκινικών ιδιοτήτων του. Αποτελεί αρωγός στην καλύτερη απορρόφηση σιδήρου φυτικής προέλευσης, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, βιταμίνη Α και βιταμίνη Ε.

Μήλα

Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, διαιτητικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη A, φολικό οξύ και βιοτίνη. H φλούδα του περιέχει πολλές βιταμίνες και αδιάλυτες ίνες, οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button