ΔιαβήτηςΕιδήσεις Υγείας

Διαβήτης: Πέντε τροφές που καταπολεμούν τα συμπτώματα

Δείτε ποιες είναι εκείνες οι τροφές που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη ή να βελτιώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και επομένως να προλάβουν τα δυσάρεστα συμπτώματα του διαβήτη.

Βρώμη

 

 

 

 

 

Η βρώμη μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου του αίματος, αρκεί να μην περιέχει ζάχαρη. Είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, χωνεύεται πιο δύσκολα και δεν αυξάνει το σάκχαρο του αίματος γρήγορα.

Μπρόκολο, σπανάκι και φασολάκια

 

 

 

 

 

 

Τα μη-αμυλούχα λαχανικά, όπως το μπρόκολο, το σπανάκι, τα φασολάκια, το μαρούλι, τα σπαράγγια, βοηθά όσους πάσχουν με διαβήτη τύπου 2 να ελέγξουν καλύτερα το σάκχαρο, αλλά και να χάσουν βάρος, βελτιώνοντας και τη χοληστερίνη τους.

Όσπρια

 

 

 

 

 

Προσπαθήστε να τρώτε δύο φορές την εβδομάδα όσπρια όπως φασόλια, ρεβίθια και φακές τα οποία όχι μόνο χορταίνουν αλλά δεν αυξάνουν τις τιμές του σακχάρου στο αίμα.

Σολομός και άπαχο κρέας

 

 

 

 

 

Όταν, καταναλώνονται χωρίς υπερβολή, το ψάρι, το στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα και τα άπαχα κομμάτια κρέατος αποτελούν καλές επιλογές για τις διαβητικές δίαιτες.

Κανέλα

 

 

 

 

 

 

Αρκετές έρευνες έχουν δείξει ότι η κανέλα μπορεί να έχει επιδράσεις παρόμοιες με την ινσουλίνη και να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων του σακχάρου του αίματος.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button