Ειδήσεις Υγείας

Διατροφή και νηστεία: Tips για να μην πάρετε κιλά!

Η περίοδος της νηστείας αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αποτοξίνωση, κυρίως από το ­κρέας. Ωστόσο, σε αντίθεση με ό,τι αρκετοί πιστεύουν, τις ημέρες της νηστείας οι περισσότεροι όχι μόνο δεν χάνουν  βάρος, αλλά βλέπουν τη ζυγαριά να ανεβαίνει.

Μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να μην πάρετε κιλά στη νηστεία

Με μέτρο το λάδι στα νηστίσιμα φαγητά

Τα όσπρια, τα λαδερά και οι σαλάτες επιβαρύνονται με περισσότερες θερμίδες αν χρησιμοποιείτε μεγάλες ποσότητες λαδιού.Tips μόνο μια κουταλιά περιέχει περίπου 135 θερμίδες.

Συνδυασμοί που χορταίνουν

Για να περιοριστούν οι αυξομειώσεις του σακχάρου, οι οποίες προκαλούν εύκολα λιγούρες βάλτε στο πιάτο σας χορταστικούς «συνδυασμούς», όπως:

όσπρια με ρύζι (π.χ. φακόρυζο, ρεβιθόρυζο)

σαλάτες με μανιτάρια και σουσάμι

ρύζι ή ζυμαρικά

λαχανικά με θαλασσινά ή και μανιτάρια

ΠΟΤΕ χωρίς πρωινό

Μην παραλείπετε το πρωινό το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει τσάι, 1-2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 40 γρ. χαλβά και 3-4 ελιές.

Ναι στα ενδιάμεσα γεύματα

Tα ενδιάμεσα γεύματα κόβουν την όρεξη και βοηθούν να μην τρώτε υπερβολικά στα κυρίως γεύματα. Tips παστέλι, φρούτα, κριτσίνια ολικής άλεσης θεωρούνται ιδανικά για τις δύσκολες ώρες!

Με μέτρο το ψωμί και ο χαλβάς

Φροντίστε να μην ξεπερνάτε τη μια φέτα ψωμί στο κυρίως γεύμα. Tips: Με σύνεση ο χαλβάς από ταχίνι γιατί παχαίνει!

Όχι στα πολλά τηγανητά

Οι τηγανητές πατάτες, τα τηγανητά καλαμαράκια και τα τηγανητά λαχανικά, κατά τη διάρκεια της νηστείας είναι μία από τις πιο επικίνδυνες διατροφικές παγίδες, καθώς όλα αυτά απορροφούν μεγάλες ποσότητες λαδιού.

Tips: Με μέτρο η κατανάλωσή τους και μην ξεπερνάτε τη μια μερίδα εστιατορίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η νηστεία της Σαρακοστής: Πέντε οφέλη για την υγεία

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close