Ειδήσεις Υγείας

Διατροφή χωρίς υδατάνθρακες: Ποιες τροφές επιτρέπονται – Τι να προσέχετε!

Η διατροφή χωρίς υδατάνθρακες κερδίζει συνεχώς έδαφος για όσους έχουν στόχο την απώλεια των παραπανίσιων κιλών.

Μάλιστα έχει βρεθεί ότι όσοι μειώνουν τους υδατάνθρακες στην διατροφή τους έχουν μεγαλύτερη απώλεια βάρους έως και 2-3 φορές περισσότερο από εκείνους που απλά καταναλώνουν τροφές χαμηλά σε λιπαρά.

Την ίδια στιγμή η διατροφή χωρίς υδατανθρακες μπορεί επίσης να έχει πολλά άλλα οφέλη για τον οργανισμό όπως μείωση του σακχάρου στο αίμα, της αρτηριακής πίεσης, των τριγλυκεριδίων, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αύξηση της HDL («καλής») χοληστερόλης.

Πάντως γενικά μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες δεν είναι περίπλοκη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να την βασίσετε σε τροφές που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, για να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας.

Τι να προσέξετε

Ο αποκλεισμός τους από τη διατροφή για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα στον οργανισμό καθώς η χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων  έχει συνδεθεί με χρόνιες παθήσεις, όπως καρκίνος του εντέρου, καρδιαγγειακές νόσους, διαβήτη και άλλες.

Μάθετε ποιες τροφές έχουν τους λιγότερους υδατάνθρακες:

Κοτόπουλο
Μοσχαρίσιο κρέας
Χοιρινό
Σολομός
Πέστροφα
Σαρδέλες
Τόνος
Αυγά
Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο
Βούτυρο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ρινοπλαστική: Νέα έρευνα τη συνδέει με εκτίναξη της αυτοπεποίθησης!

Σχετικά Άρθρα

Back to top button