Ειδήσεις Υγείας

Εθισμός στη ζάχαρη: Πως να αποφύγετε τον πειρασμό;

Αρκετοί επιστήμονες κατατάσσουν τον εθισμό στη ζάχαρη στην ίδια κατηγορία με το αλκοόλ, τη νικοτίνη και την κοκαΐνη!

Έρευνες που έχουν γίνει από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα έδειξαν ότι ο εγκέφαλος μπορεί να εθιστεί όντως στα φυσικά οπιοειδή που απελευθερώνει η κατανάλωση ζάχαρης ενώ προσφέρει και γλυκιά ευχαρίστηση.

Δείτε τι να κάνετε για να μειώσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη!

Τρώτε συχνά

Όταν δεν τρώμε τακτικά, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα πέφτουν και μας κάνουν να αποζητάμε τα σνακ με ζάχαρη. Μην παραλείπετε το πρωινό, το οποίο είναι βασικό και βοηθά ιδιαίτερα.

 

 

Γυμναστείτε

Η γυμναστικη σας γεμίζει ενέργεια και κατά συνέπεια σας προστατεύει από την παγίδα να τονώσετε πρόσκαιρα την πεσμένη σας ενεργητικότητα με μια σοκολάτα για παράδειγμα.

Κάντε αποτοξίνωση

Για 1-2 εβδομάδες επιλέξτε στην καθημερινή σας διατροφή κυρίως φρούτα και λαχανικά, πιείτε πράσινο τσάι και πολλούς χυμούς.

Προσοχή στα υποκατάστατα

Το να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με κάποιο υποκατάστατο δεν μειώνει την επιθυμία για κάτι γλυκό.

Προσέξτε την κρυμμένη ζάχαρη

Οι τροφές με σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά, δρουν στον οργανισμό με ανάλογο τρόπο με τη ζάχαρη.

 

Νερό πολύ νερό

Πίνετε πολύ νερό. Πολλές φορές με ένα ποτήρι νερό μπορεί να σας περάσει εντελώς η επιθυμία για γλυκό.

Φάτε ένα φρούτο

Ο πιο υγιεινός τρόπος για να «υποκύψετε» στην ανάγκη σας για ζάχαρη είναι να επιλέξετε αντί για μια πλάκα σοκολάτα, ένα φρούτο.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button