Ειδήσεις Υγείας

Εμμηνόπαυση και κιλά: Οδηγός διατροφικής επιβίωσης

Η εμμηνόπαυση είναι η οριστική διακοπή της περιόδου της γυναίκας και συμβαίνει κατά τη διάρκεια της κλιμακτηρίου. Πάντως για να θεωρηθεί ότι μια γυναίκα βρίσκεται στην εμμηνόπαυση θα πρέπει να υπάρχει διακοπή της περιόδου για διάστημα 12 μηνών, χωρίς να υπάρχει κάποια εμφανής φυσιολογική ή παθολογική αιτία που να ευθύνεται για αυτό.

Σε αυτή την φάση λόγω των ορμονικών αλλαγών που συντελούνται αρκετές γυναίκες βλέπουν το σωματικό τους βάρος να αυξάνεται σημαντικά.

Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια tips υγείας δια χειρός επιστημόνων τα οποία αν τα ακολουθήσουν πιστ΄΄α οι γυναίκες τότε μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο να πάρουν κιλά.

Ψάρι δυο φορές την εβδομάδα

 

 

 

 

 

Η δρ JoAnn Manson, επικεφαλής προληπτικής ιατρικής στο νοσοκομείο Brigham and Womens στη Βοστώνη συνιστά στις γυναίκες να καταναλώνουν τουλάχιστον δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα (κατά προτίμηση ψάρια με “καλό” λίπος, όπως ο σολομός και η πέστροφα.

 

Ασβέστιο

 

 

 

 

 

Η ανάγκη του οργανισμού σας σε ασβέστιο αυξάνεται μετά την ηλικία των 50 ετών, από τα 1.000 mg/ημέρα στα 1.200 mg/ημέρα. Αν τρώτε γαλακτοκομικά, επιλέξτε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά τα οποία περιέχουν λιγότερες θερμίδες.

Φρένο στο φούσκωμα

 

 

 

 

 

 

Αν και οι λόγοι δεν είναι σαφείς, οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση υποφέρουν από φούσκωμα στην κοιλιά.  Για το λόγο αυτό η ειδικός  συνιστά μείωση της ποσότητας του αλατιού και των επεξεργασμένων υδατανθράκων στη διατροφή σας, καθώς αυτά αυξάνουν την κατακράτηση υγρών.

Όχι στο αλκοόλ

 

 

 

 

Μπορεί το κόκκινο κρασί να είναι ευεργετικό για την υγεία της καρδιάς, αλλά για τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση κρύβει κινδύνους”.

Επίσης, το αλκοόλ μπορεί να επιδεινώσει τις εξάψεις, ως αποτέλεσμα της αύξησης στην διαστολή των αιμοφόρων αγγείων.

Ροφήματα

 

 

 

 

 

“Σε γενικές γραμμές, τα ζεστά ροφήματα φαίνεται ότι προκαλούν εξάψεις”, λέει η ειδικός. “Και η καφεΐνη στον καφέ και το τσάι θα μπορούσε επίσης να έχει ένα ανάλογο αποτέλεσμα”.

Δοκιμάστε αντί για ζεστό καφέ το πρωί, να πιείτε κάτι δροσερό και χωρίς καφεΐνη, όπως ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα, ή έναν ντεκαφεϊνέ παγωμένο καφέ.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button