Ειδήσεις Υγείας

Εμμηνόπαυση: Καταπολεμήστε τα συμπτώματα!

Εκτός από τη φαρμακευτική αγωγή υπάρχουν και φυσικοί τρόποι για να καταπολεμήσει κανείς τα ενοχλητικά συμπτώματα.
Δείτε μερικούς απλούς τρόπους

Λιναρόσπορος: Ανακουφίζει από τις εξάψεις

Ο λιναρόσπορος περιέχει λινέλαιο το οποίο μπορεί να ανακουφίσει τις γυναίκες από τις εξάψεις που προκαλεί η εμμηνόπαυση.

Ασβέστιο: πρόληψη της οστικής απώλειας

Η οστική απώλεια μπορεί να γίνει ένα σοβαρό πρόβλημα στην εμμηνόπαυση.
Είναι ζωτικής σημασίας να πάρετε αρκετό ασβέστιο. Οι γυναίκες κάτω των 51 ετών χρειάζονται 1.000 mg ασβεστίου την ημέρα. Οι γυναίκες 51 ετών και άνω έχουν ανάγκη 1.200 mg την ημέρα. Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι είναι πιο αποτελεσματικό το ασβέστιο να λαμβάνεται από τα τρόφιμα.

Κάντε ηλιοθεραπεία

Η βιταμίνη D είναι εξίσου σημαντική με το ασβέστιο για την υγεία των οστών. Χωρίς βιταμίνη D, το σώμα σας δεν μπορεί να απορροφήσει το ασβέστιο. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 600 IU ημερησίως. Όσοι είναι 71 ετών και άνω έχουν 800 IU ανάγκη σε ημερήσια βάση. Η βιταμίνη D είναι σε πολλά τρόφιμα και τα συμπληρώματα διατροφής, αλλά υπάρχει μια άλλη πηγή: ο ήλιος.
Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν στις γυναίκες να κάνουν ηλιοθεραπεία.

Βαλσαμόχορτο

Το βαλσαμόχορτο είναι ένα βότανο γνωστό για τις αντικαταθλιπτικές του ιδιότητες, αφού συμβάλει στην αντιμετώπιση κυρίως της ήπιας κατάθλιψης. Έρευνες έχουν δείξει ότι το βαλσαμόχορτο μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση και να εξομαλύνει τις εναλλαγές της διάθεσης που συνδέονται με την εμμηνόπαυση.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button