Ειδήσεις Υγείας

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας τρώγοντας λαχανικά

Το τελευταίο πράγμα που θα θέλατε είναι να τρέχετε στους γιατρούς για να βρείτε την υγεία σας.

Ενόψει του χειμώνα και των επικείμενων ιώσεων μάθετε πως μπορείτε να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση λαχανικών μπορεί να «πολεμήσουν» αρκετές ασθένειες όπως είναι οι καρδιακές παθήσεις και ορισμένες μορφές καρκίνου.

Τα σταυρανθή λαχανικά

Τα σταυρανθή λαχανικά όπως ρόκα, χόρτα από παντζάρια, κινέζικο λάχανο, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, κουνουπίδι, λαχανίδα, ραπανάκια, κόκκινο λάχανο, εριέχουν αντιϊκά και αντιμικροβιακά συστατικά που εμποδίζουν διάφορες ασθένειες.

Σκόρδο

Η μυρωδιά του μπορεί να αποτελεί εμπόδιο για πολλούς  αλλά περιέχει αλισίνη η οποία  είναι ένα φυσικό αντισηπτικό.

Και αυτό γιατί έχει την ιδιότητα να  καταπολεμά τις μολύνσεις και αποτρέπει τα κρυολογήματα.Παρόμοια οφέλη έχει και το κρεμμύδι η κατανάλωση του οποίου βοηθά στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και τη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.


Τα παντζάρια

Τα παντζάρια είναι πλούσια σε σίδηρο και παράγουν λευκά αιμοσφαίρια που καταπολεμούν τις ασθένειες. Επίσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θρεπτικά για την υγεία του πεπτικού συστήματος.

Σπανάκι

Το σπανάκι το αγαπημένο λαχανικό του Ποπάυ,είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο και σίδηρο.

Οι αγκινάρες

Οι αγκινάρες ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα αφού είναι πλούσιες σε βιταμίνες.

Οι πιπεριές

Εκτός από τις βιταμίνες που περιέχουν ενεργοποιούν τον κοιμισμένο μεταβολσιμό.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button