Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Επίπεδη κοιλιά: Έτσι θα γίνει το όνειρο πραγματικότητα

Η συνταγή της επιτυχίας στηρίζεται στην κατανάλωση τροφίμων που δεν περιέχουν λίπη και στην άσκηση.

Δείτε πως θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Αμύγδαλα

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με το «International Journal of Obesity όσοι  έτρωγαν περίπου 70 αμύγδαλα τη μέρα και ακολουθούσαν συγκεκριμένο διαιτολόγιο έχασαν 3,5 εκατοστά από την περιοχή της μέσης τους συγκριτικά με εκείνους που δεν έτρωγαν αμύγδαλα και έχασαν 2,5 εκατοστά

Προϊόντα ολικής άλεσης

Μπορεί να μειώσετε τις θερμίδες στο καθημερινό σας διατροφολόγιο αλλά η αλήθεια είναι ότι αν επιθυμείτε επίπεδη κοιλιά η λύση είναι να αντικαταστήσετε τα δημητριακά, το ρύζι και το ψωμί που καταναλώνετε με τα αντίστοιχα προϊόντα ολικής άλεσης.

Πρωτεΐνες

 

 

 

 

 

 

Μάλιστα έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα που ακολουθούσαν δίαιτα, η οποία αντλούσε το 40% των θερμίδων από τις πρωτεΐνες είδαν πολύ πιο σύντομα την κοιλιά τους να γίνεται επίπεδη, από ότι εκείνοι που ακολουθούσαν δίαιτα με μόλις 15% του διατροφολογίου τους να περιέχει πρωτεΐνες.

Διαλλειμματική γυμναστική

Βάζοντας στο προπονητικό σας πρόγραμμα μία 20λεπτη διαλλειμματική άσκηση τρεις φορές την εβδομάδα, καίτε στην ουσία περισσότερο κοιλιακό λίπος από ότι αν προτιμήσετε να κάνετε τη διπλάσια προπόνηση σε αργούς ρυθμούς.

Όχι στην καθιστική ζωή

Έρευνα που διεξήγαγε το Πανεπιστήμιο Duke έδειξε ότι οι άνθρωποι που αφιερώνουν μεγάλο μέρος της ημέρας πάνω σε έναν καναπέ, συσσωρεύουν 11.6% περισσότερο κοιλιακό λίπος σε οκτώ μήνες από άλλους που πηγαίνουν έστω μία βόλτα.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button