Ειδήσεις Υγείας

Επιστροφή από διακοπές: Τρικ υγείας για να αποφύγετε τη μελαγχολία

Οι πρώτες ημέρες στη δουλειά είναι δυσβάσταχτες σε τέτοιο σημείο μάλιστα που ο πονοκέφαλος δε λέει να σας αφήσει με τίποτα.
Σε διεθνή μελέτη που πραγματοποιήθηκε τεκμηριώθηκε πως το 66% των εργαζομένων δήλωσαν ότι την πρώτη μέρα μετά από την επιστροφή από τις διακοπές μπαίνουν στο γραφείο βαρυγκομώντας.

«Τα επίπεδα του στρες στο 76% των εργαζομένων μέσα στην πρώτη εβδομάδα που έχουν επιστρέψει στην εργασία τους, είναι όμοια με αυτά που είχαν τις μέρες πριν πάνε διακοπές, όταν η συσσωρευμένη κούραση μιας χρονιάς τούς είχε καταβάλει»λέει ο δρ Κάρι Κούπερ, καθηγητής Οργανωτικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, στη Βρετανία.

Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να μην σας  «πάρει αποκάτω»

Η λέξη-κλειδί για να προσαρμοστείτε όσο το δυνατό γρηγορότερα είναι η υπομονή. Οπλιστείτε με αρκετή δόση  για να αντιμετωπίσετε όχι μόνο το φθινόπωρο αλλά και τον χειμώνα που ακολουθεί.

· Επιστρέψτε σταδιακά στο πρόγραμμα εργασίας και στις υποχρεώσεις σας
· Ξεκινήστε την εργασία σας από τα πιο εύκολα: διαβάστε, λ.χ., τα ηλεκτρονικά μηνύματά σας, τακτοποιήστε το γραφείο σας κ.λ.π.· Κάνετε καταμερισμό της εργασίας σας, ώστε να μην αισθανθείτε ότι πνίγεστε
Μην προγραμματίζετε συναντήσεις και συμβούλια για την πρώτη ημέρα στη δουλειά σας
· Ασκηθείτε! Η γυμναστική αποτελεί την καλύτερη ίσως μέθοδο για την καταπολέμηση του στρες και της μελαγχολίας
Να κάνετε καθημερινά κάτι όμορφο για τον εαυτό σας, αντί να περιμένετε τις… επόμενες διακοπές!
Συναντηθείτε με φίλους και συγγενείς. Μιλήστε γελάστε βγείτε έξω.
Ξεκινήστε κάτι που από καιρό θέλατε να κάνετε και συνεχώς το αναβάλλατε

Σχετικά Άρθρα

Back to top button