Ειδήσεις Υγείας

Εργασιακή εξουθένωση: Τέσσερα tips για να την αντιμετωπίσετε φυσικά!

Η εργασιακή εξουθένωση ή «burn out» όπως άτυπα ονομάζεται εντάσσεται πλέον στη διεθνή κατάταξη των ασθενειών του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ). Όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του ΠΟΥ Ταρίκ Γιασάρεβιτς «είναι η πρώτη φορά» που η επαγγελματική εξουθένωση εντάσσεται σε αυτή την κατάταξη.

 

Βέβαια το πώς θα αντιμετωπίσουμε και θα διαχειριστούμε το άγχος είναι κρίσιμης σημασίας για τον καθένα ξεχωριστά. Την ίδια στιγμή μερικές θέσεις εργασίας, εξ ορισμού, έχουν μεγαλύτερο στρες – όπως είναι στην πυροσβεστική, την αστυνομία, την υγειονομική περίθαλψη κ.ά

Πάντως αν αισθάνεστε πολύ πιεσμένοι από την δουλειά σας, τότε μπορείτε να κάνετε τα ακόλουθα για να μειώσετε την εργασιακή εξουθένωση.

Σωματική άσκηση

Ένας από τους καλύτερους τρόπους και μόνο για τη βελτίωση τόσο της σωματικής όσο και της ψυχικής σας υγείας είναι να βάλετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας. Ακόμα και όταν αισθάνεστε κουρασμένοι και πιεσμένοι, πρέπει να πιέσετε τον εαυτό σας να ασκηθεί, αφού αυτό θα βελτιώσει τη διάθεσή σας, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στην ιατρική επιθεώρηση Plos One.

Χρησιμοποιείται ποδήλατο

Οι ειδικοί συμβουλεύουν να χρησιμοποιούμε το ποδήλατο, ιδίως για να πάμε στη δουλειά.Όπως αναφέρει μάλιστα σχετική μελέτη στην επιθεώρηση International Journal of Workplace Health Management, το ποδήλατο δεν βοηθά μόνο να μειωθεί το εργασιακό στρες αλλά και να βελτιωθούν οι επιδόσεις στην εργασία.

Κοιμηθείτε καλά

Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον οκτώ ώρες κάθε βράδυ.

Τις ώρες πριν την κατάκλιση: Να αποφεύγετε τις έντονες σωματικές δραστηριότητες (λ.χ. σπορ) ή ακόμη οποιαδήποτε διανοητική προσπάθεια, γιατί δυσκολεύουν τον ύπνο. Να αποφεύγετε τα πολύ «βαριά» ή πολύ «ελαφρά» γεύματα. Τηρήστε ένα ωράριο ύπνου.

Κάντε έναν περίπατο έξω

Πολυάριθμες μελέτες υπογραμμίζουν τις ευεργετικές επιπτώσεις που έχει το περπάτημα στην υγεία μας. Εκτός από μέσο πρόληψης πολλών ασθενειών (καρδιακά, εγκεφαλικά κ.α.), το περπάτημα ανακουφίζει και την ψυχή. Οι τακτικές βόλτες μειώνουν την κατάθλιψη και ενισχύουν την συγκέντρωση, την δημιουργικότητα αλλά και τη συνολική ψυχική υγεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανατροπή! Η διατροφή χωρίς γλουτένη οδηγεί σε διαβήτη!

Σχετικά Άρθρα

Back to top button