Ειδήσεις Υγείας

Ινομυαλγία: Ποια διατροφή βοηθά τους ασθενείς;

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της mayo clinic η ινομυαλγία είναι μια εξουθενωτική κατάσταση, καθώς οι πάσχοντες υποφέρουν από χρόνιους πόνους, μυϊκή δυσκαμψία, δυσκολίες στον ύπνο, άγχος, κατάθλιψη και προβλήματα του πεπτικού.

Όπως έχουν δείξει κάποιες έρευνες, η κατανάλωση ορισμένων τροφίμων, που είναι πλούσια σε φυσικά ένζυμα, και αντιοξειδωτικά, μπορούν να μειώσουν το πρήξιμο και την ένταση του πόνου.

Δείτε ποιες είναι αυτές οι τροφές!

Φαγόπυρο

 

 

 

 

 

 

Το φαγόπυρο περιέχει ένα φυσικό οργανικό οξύ που καταπολεμά την κούραση και τους μυϊκούς πόνους.

Σύκα

 

 

 

 

 

Τα σύκα είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο και μαγγάνιο, στοιχεία τα οποία βοηθούν στην μείωση του πόνου.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

 

 

 

 

 

 

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε μαγνήσιο γεγονός που σημαίνει ότι όσοι λαμβάνουν μέσω της διατροφής μαγγάνιο, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης μυϊκής εξάντλησης.

Καυτερές πιπεριές

 

 

 

 

 

Η καψαϊκίνη που περιέχουν οι καυτερές πιπεριές μπορούν να ανακουφίσουν προσωρινά από τους πόνους. Εναλλακτικά μπορείτε να πολτοποιήσετε καυτερή πιπεριά και να την εφαρμόσετε τοπικά.

Ανανάς

 

 

 

 

 

 

Ο ανανάς είναι πλούσιος σε βρομελίνη, ένα ένζυμο που βοηθά στη μείωση του οιδήματος και της φλεγμονής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε ποια φρούτα περιέχουν τη λιγότερη ζάχαρη!

Σχετικά Άρθρα

Back to top button