sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Καθημερινό περπάτημα: Ποια είναι η ελάχιστη «δόση» για να αδυνατίσουμε;

Αρχική > sport-medicine > Καθημερινό περπάτημα: Ποια είναι η ελάχιστη «δόση» για να αδυνατίσουμε;

Το περπάτημα είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους άσκησης. Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο. Πράγμα που σημαίνει ότι σε λιγότερο από πέντε μήνες, μπορείτε να χάσετε έως και δέκα κιλά χωρίς να ξοδέψετε ώρες στο γυμναστήριο και χωρίς να κάνετε κάποια εξαντλητική δίαιτα!

Την ίδια στιγμή νέες έρευνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας καταλήγουν στο συμπέρασμα πως το περπάτημα, ταυτόχρονα με την απώλεια των περιττών κιλών τονώνει τους μυς και βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία.

Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σας σωματικό βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο θα περπατάτε. Κατά μέσο όρο, αν διατηρήσετε μια ταχύτητα βαδίσματος στα 6,4 χλμ/ώρα μπορείτε να κάψετε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα!

Δεν χρειάζεται απαραιτήτως να διατηρείτε διαρκώς αυτόν το ρυθμό. Για παράδειγμα, αν πάρετε απόφαση να διανύετε 5 χλμ παραπάνω κάθε ημέρα, τότε θα καίτε επιπλέον 300 θερμίδες την ημέρα. Μπορείτε να περπατήσετε ακόμα μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσετε με το καθημερινό σας πρόγραμμα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις σύγχρονες εφαρμογές για τα smartphones οι οποίες βοηθούν να κάψετε επιπλέον θερμίδες, καθώς μετρούν με σαφήνεια τα βήματα.

Tips

Πάντως το πολύ χαλαρό περπάτημα, ίσως δεν είναι αρκετό για να πέσει ο δείκτης της ζυγαριάς.  Από την άλλη, αν το περπάτημα είναι πολύ ζωηρό, , τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα όσον αφορά στη διαχείριση του βάρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Υψηλή χοληστερίνη: Μήπως φταίνε τα γονίδια;

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button