Ειδήσεις Υγείας

Καλή χοληστερίνη: Απλοί τρόποι για να την αυξήσετε

Η καλή χοληστερίνη αποτελεί ασπίδα προστασίας από τα καρδιαγγειακά νοσήματα! Όσο μεγαλύτερα είναι τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης στο αίμα τόσο μειώνονται οι πιθανότητες κινδύνου εκδήλωσης κάποιου καρδιακού ή εγκεφαλικού επεισοδίου.

Η χοληστερόλη εξηγούν οι ειδικοί της mayo clinic είναι είναι μια κηρώδης ουσία που υπάρχει σε όλα τα κύτταρά και παίζει σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση τους.

Όσοι έχουν υψηλή χοληστερίνη δεν αρκεί μόνο να ρίξουν την κακή αλλά και να αυξήσουν την καλή για να είναι πλήρως προστατευμένοι.

Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες της mayo clinicη μείωση της LDL χοληστερίνη μπορεί να μην είναι αρκετή, αν η καλή χοληστερίνη είναι σε χαμηλά επίπεδα, τουλάχιστον για άτομα που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο καρδιακών παθήσεων“.

Πώς θα αυξήσετε την καλή χοληστερίνη

Ο τρόπος ζωής παίζει καταλυτικό ρόλο καθώς ακόμη και οι μικρές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες μπορεί να σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας.

Στο πλαίσιο αυτό οι ειδικοί συνιστούν:
• Μην καπνίζετε
• Χάστε κιλά
• Γίνετε πιο δραστήριοι σωματικά
• Επιλέγετε περισσότερα υγιή λιπαρά στην διατροφή σας
•  Μέτρο στην κατανάλωση αλκοόλ

Βάλτε στη διατροφή σας:

• Δημητριακά ολικής αλέσεως (αλεύρι βρώμης, πίτουρο βρώμης και προϊόντα ολικής αλέσεως)
• Ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα και καρύδια Βραζιλίας)
• Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (λιπαρά ψάρια, συμπληρώματα ιχθυελαίων, λιναρόσπορος και λινέλαιο)

Άσκηση- φυσικό φάρμακο

Η τακτική άσκηση αποτελεί φυσικό φάρμακο που αυξάνει την καλή χοληστερίνη. Μελέτες που έχουν γίνει διαπίστωσαν ότι η άσκηση αυξάνει έως 18% την καλή χοληστερίνη, μειώνει έως 37% τα τριγλυκερίδια και – εάν συνδυασθεί με υγιεινή διατροφή – μειώνει έως 20% τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Υψηλή χοληστερίνη: Μήπως φταίνε τα γονίδια;

Σχετικά Άρθρα

Back to top button