Ειδήσεις Υγείας

Καλή χοληστερίνη: Φυσικοί τρόποι για να την ανεβάσετε άμεσα!

Οι περισσότεροι ειδικοί στον τομέα της υγείας συνιστούν ως ελάχιστο επίπεδο HDL στο αίμα τα 40 mg/dl στους άνδρες και τα 50 mg/dl στις γυναίκες.

Δείτε τι να κάνετε για να αυξήσετε την “καλή”  χοληστερόλη HDL.

Ελαιόλαδο

 

 

 

 

 

 

Το ελαιόλαδο είναι ένα από τα πιο υγιεινά λίπη καθώς ενισχύει την αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική λειτουργία της HDL, όπως αποδείχτηκε σε μελέτες ηλικιωμένων και ατόμων με υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.

Δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων ή μια κετογονική δίαιτα

 

 

 

 

 

 

Οι χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και οι κετογονικές δίαιτες παρέχουν διάφορα οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας βάρους και της μείωσης του σακχάρου στο αίμα. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι αυξάνουν την HDL χοληστερόλη σε άτομα που τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα. .

Επιπλέον, εκτός από την αύξηση της χοληστερόλης HDL, οι δίαιτες πολύ χαμηλών υδατανθράκων έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τα τριγλυκερίδια και βελτιώνουν αρκετούς άλλους παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

 Τακτική άσκηση

 

 

 

 

 

 

Η σωματική δραστηριότητα είναι σημαντική για την υγεία της καρδιάς. Μελέτες έχουν δείξει, ότι πολλοί διαφορετικοί τύποι άσκησης είναι αποτελεσματικοί στην αύξηση της χοληστερόλης HDL, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης για ενδυνάμωση, της άσκησης υψηλής έντασης και της αερόβιας άσκησης.

Κόψτε το κάπνισμα

 

 

 

 

 

 

Το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο πολλών προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου του πνεύμονα. Ένα από τα αρνητικά αποτελέσματά του είναι και η μείωση της καλής χοληστερόλης.

Μερικές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η διακοπή του καπνίσματος μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της HDL. Μάλιστα, μία από αυτές τις έρευνες, δεν διαπίστωσε σημαντικές διαφορές στα επίπεδα της HDL μεταξύ πρώην καπνιστών και ανθρώπων που δεν είχαν καπνίσει ποτέ.

Χάστε βάρος

 

 

 

 

 

Όταν τα υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα χάσουν βάρος, τα επίπεδα της HDL χοληστερόλης συνήθως αυξάνονται. Αυτό το όφελος φαίνεται να συμβαίνει εάν η απώλεια βάρους επιτυγχάνεται με καταμέτρηση θερμίδων, περιορισμό υδατανθράκων, διαλείπουσα νηστεία, χειρουργική επέμβαση απώλειας βάρους, ή συνδυασμό δίαιτας και άσκησης.

Τρώτε λιπαρά ψάρια

 

 

 

 

 

 

Τα ωμέγα-3 λιπαρά στα ψάρια παρέχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία της καρδιάς, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της φλεγμονής και της καλύτερης λειτουργίας των κυττάρων που επιστρώνουν το εσωτερικό τοίχωμα στις αρτηρίες σας.

Υπάρχουν μερικές έρευνες που δείχνουν ότι η κατανάλωση λιπαρών ψαριών, ή η λήψη ιχθυελαίου, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αύξηση της HDL.

Εκτός από τη ρέγκα, άλλοι τύποι λιπαρών ψαριών που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της HDL είναι ο σολομός, οι σαρδέλες, το σκουμπρί και οι αντσούγιες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χαμηλή ενέργεια και κόπωση: Αυτοί είναι οι top λόγοι

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button