Ειδήσεις Υγείας

Καρδιά: Τι να κάνετε για να μη σας προδώσει;

Μάθετε τι πρέπει να κάνετε σε καθημερινή βάση για να μην «ραγίσει» η καρδιά σας.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βάση ερευνών όσοι το καταναλώνουν σε καθημερινή βάση, αντιμετωπίζουν μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών επεισοδίων.

Σκόρδο

Μπορεί να αποφεύγεται να χρησιμοποιείται το σκόρδο στο φαγητό σας λόγω της έντονης μυρωδιάς του αλλά η τακτική του κατανάλωση συνδέεται με μειωμένη αρτηριακή πίεση, χαμηλά τριγλυκερίδια και χοληστερίνης.

Για το καλό της καρδιά σας

Η σωματική άσκηση και πολύ περισσότερο η αερόβια προστατεύει το καρδιαγγειακό σύστημα, αφού μας βοηθά να χάσουμε τα περιττά κιλά, να μειώσουμε την αρτηριακή μας πίεση και να αυξήσουμε την «καλή» μας χοληστερίνη. Όμως για το καλό της θα πρέπει να γυμναζόμαστε 3-4 φορές την εβδομάδα.

Πείτε αντίο στο στρες

Οι επιπτώσεις του έντονου άγχους και του στρες στο σώμα μας και ειδικά στην καρδιά μας είναι ολέθριες.

Γελάστε με την ψυχή σας

Το γέλιο χαλαρώνει την ψυχή μας και αποτελεί ένα είδος γυμναστικής για την καρδιά, ενώ παράλληλα κάνει τις αρτηρίες πιο ελαστικές. Ας βάλουμε, λοιπόν, στο πρόγραμμα το να δούμε μια κωμωδία ή να βγούμε με φίλους και να γελάσουμε με την ψυχή μας.

Ακούστε μουσική

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ στις Η.Π.Α διαπίστωσαν όσοι άκουγαν την αγαπημένη τους μουσική για μισή ώρα αντιμετωπίζαν λιγότερο κίνδυνο να δημιουργήσουν κάποιο θρόμβο στην καρδια τους.

Τσεκάπ

Κάθε χρόνο πρέπει να ελέγχουμε την καρδιά μας, ακόμα και αν δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα, κάνοντας βιοχημικές εξετάσεις, τεστ κοπώσεως και τρίπλεξ καρδιάς. Επίσης, επιβάλλεται να μετράμε την πίεσή μας

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close