Ειδήσεις Υγείας

Κατακράτηση υγρών: Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγετε

Το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται στα πόδια, στους αστραγάλους και στα χέρια, και αρκετές φορές μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα στην κοιλιά.

Δείτε ποιες τροφές είναι καλό να αποφεύγετε:

Αλάτι

Το νάτριο αυξάνει την κατακράτηση, γι’ αυτό καλό θα ήταν να το αποφύγετε. Έτσι σε συνταγές που απαιτούν αλάτι, δοκιμάστε να προσθέσετε περισσότερο πιπέρι ή κάποιο άλλο μπαχαρικό για να ενισχύσετε τη γεύση του.

Επεξεργασμένες τροφές

Τα περισσότερα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν υψηλές ποσότητες νατρίου.Αποφύγετε να τρώτε κονσέρβες και κατεψυγμένα τρόφιμα, όπως λαχανικά,ύγετε σούπες, φαγητά κατσαρόλας και ορεκτικά.

Διαβάστε την ετικέτα όταν αγοράζετε οποιαδήποτε κονσέρβα, κατεψυγμένα ή συσκευασμένα τρόφιμα και να αποφεύγετε γενικά τις τροφές με υπερβολική περιεκτικότητα σε νάτριο.

Τυρί και κρέας

Το επεξεργασμένο τυρί, το τυρί cottage και το μαλακό τυρί εικάζεται ότι προκαλούν κατακράτηση υγρών. Τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το μπέικον, το ζαμπόν, τα λουκάνικα και γενικά τα αλλαντικά προϊόντα περιέχουν μεγάλες ποσότητες νατρίου. Το ίδιο ισχύει και για τα κονσερβοποιημένα κρέατα και ψάρια.

Πρόχειρο φαγητό

Μείνετε μακριά από το πρόχειρο φαγητό. Το επιπλέον αλάτι, που περιέχει, είναι κακό συστατικό για την καταράτηση υγρών αλλά και πολλές ασθένειες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button