Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Κατακράτηση υγρών και δίαιτα: Εύκολα tips για να ξεφουσκώσετε στο λεπτό (pics)

Η κατακράτηση υγρών αποτελεί σοβαρό εμπόδιο σε κάθε προσπάθεια για απώλεια κιλών. Σύμφωνα με τους ειδικούς η κατακράτηση υγρών αν και δεν αποτελεί πάθηση, μπορεί να έχει επιπτώσεις σε όσους πάσχουν από διαβήτη ή έχουν κακή κυκλοφορία του αίματος κ.λπ.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε την κατακράτηση υγρών!

Άσκηση σε τακτική βάση

 

 

 

 

Η γυμναστική αποτελεί ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσετε το περιττό νερό μέσω του ιδρώτα χωρίς όμως να παραλείπετε να πίνετε νερό. Μια άλλη καλή επιλογή για να αυξήσετε τον ιδρώτα και επομένως και την απώλεια νερού είναι η σάουνα, που μπορείτε να προσθέσετε στο πρόγραμμά σας μετά την επίσκεψη στο γυμναστήριο.

Κοιμηθείτε περισσότερο

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο ποιοτικός ύπνος είναι εξίσου σημαντικός με την διατροφή και την άσκηση αφού κατά τη διάρκειά του ρυθμίζεται το επίπεδο νατρίου στο σώμα.

Προσοχή στην πρόσληψη αλατιού

 

 

 

 

 

Το νάτριο αυξάνει την κατακράτηση, γι’ αυτό καλό θα ήταν να το αποφύγετε. Δοκιμάστε να προσθέσετε πιπέρι ή άλλα μπαχαρικά για να ενισχύσετε τη γεύση του φαγητού.

Πάρτε συμπλήρωμα μαγνησίου

 

 

 

 

 

Το μαγνήσιο αποτελεί ένα βασικό ηλεκτρολύτη ο οποίος ελέγχει την ισορροπία του νερού στο σώμα σας.

Πιείτε νερό

 

 

 

 

Μπορεί να ακούγεται παράδοξο, αλλά είναι αλήθεια. Ένας καλά ενυδατωμένος οργανισμός θα κάνει λιγότερη κατακράτηση υγρών.

.

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close