Ειδήσεις Υγείας

Καφές: Πότε πρέπει να τον αποφεύγετε;

Διάφορες επιστημονικές μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί κατά καιρούς έχουν αποδείξει ότι τα οφέλη του για την υγεία είναι πολλά και σημαντικά καθώς μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου, άνοιας και διαβήτη και προστατεύει από την παχυσαρκία.

Σε κάποιες όμως περιπτώσεις η κατανάλωση του θα πρέπει να αποφεύγεται!

Πολύ νωρίς το πρωί

Οι ειδικοί επιστήμονες από το  Cleveland Clinic στο Οχάιο, αναφέρουν ότι η καλύτερη ώρα για να πιει κανείς τον πρώτο καφέ, είναι μεταξύ 10-12, όταν αρχίζουν να πέφτουν τα επίπεδα της κορτιζόλης και έχετε ανάγκη από ενέργεια. Έτσι θα αξιοποιήσετε τα αποθέματα ενέργειας στον οργανισμό και θα πάρετε καφεΐνη μόνο όταν την έχετε πραγματικά ανάγκη.

Όταν είναι καυτός

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η κατανάλωση  καυτών ροφημάτων μεταξύ των οποίων και του καφέ  αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του οισοφάγου.  Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε να κρυώσει καθώς η προσθήκη λίγου γάλακτος δεν αρκεί για να ρίξει τη θερμοκρασία του καφέ στα ιδανικά επίπεδα.

Αν έχετε έντονο  άγχος

 

 

 

 

 

 

Μελέτη που δημοσιεύεται στην ιατρική επιθεώρηση JAMA Internal Medicine έδειξε ότι η κατανάλωση καφεΐνης πάνω από 2000 mg μπορεί να προκαλέσει αϋπνία, τρέμουλο, γρήγορη αναπνοή, υψηλό επίπεδο στρες, υψηλή αρτηριακή πίεση και νευρικότητα. Στο πλαίσιο αυτό συστήνουν να πίνετε τον τελευταίο καφέ 6 ώρες πριν πάτε για ύπνο.

Όταν θέλετε να κοιμηθείτε

Ο καφές μπορεί να σας βοηθήσει να ξενυστάξετε, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας μελέτης ωστόσο, η καφεΐνη χάνει τη δύναμή της για όσους κοιμούνται λιγότερο απ’ όσο χρειάζεται ο οργανισμός τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μυστικά υγείας για να λειτουργεί «ρολόι» η καρδιά! 

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button