Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Κοιλιακό λίπος: Έτσι θα το “ρίξετε” γρήγορα

Το λίπος στην κοιλιά επιβαρύνει σημαντικά διάφορα όργανα του οργανισμού. Για να αποφευχθούν οι πιθανοί κίνδυνοι θα πρέπει να μετράμε τακτικά με μια μεζούρα τη μέση μας Για τις γυναίκες δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τα 88 εκ. και τα 102 εκ. για τους άνδρες.

Χρήσιμα tips

Όχι στις ζωικές πρωτεΐνες

Προτιμήστε τις πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης, όπως τα όσπρια, κατά προτίμηση σε συνδυασμό με σύνθετους υδατάνθρακες (π.χ. φακές με ρύζι), ή οι ξηροί καρποί.

Ναι στις φυτικές ίνες

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους είναι ότι μας χορταίνουν ευκολότερα. Για να αποφύγετε το φούσκωμα, είναι σκόπιμο να τις καταναλώνετε μαγειρεμένες ή να βγάζετε από τα φρούτα τη φλούδα.

Προσοχή στο μαγείρεμα

Το κάλιο που περιέχουν πολλές τροφές όπως τα λαχανικά, τα φρούτα και οι πατάτες βοηθάει στη διούρηση και στο ξεφούσκωμα. Για να μην χάνεται αυτό το πολύτιμο συστατικό, προτιμήστε να καταναλώνεται τα λαχανικά νωπά, ψητά στο φούρνο ή στη σχάρα και βραστά στον ατμό.

Τι δε τρώμε

Οι ειδικοί συστήνουν σε όσους θέλουν να “ρίξουν” το σωσίβιο γύρω από την κοιλιά να αποφεύγουν να τρώνε έτοιμα συσκευασμένα τρόφιμα, που είναι πολύ πλούσια σε αλάτι, όπως οι κονσέρβες αλλά και τα διάφορα αρτοποιήματα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button