Κοινό μέτωπο όλων των γιατρών για τα καταστροφικά κουρέματα! Τι ζητούν από τον ΕΟΠΥΥ
Την άμεση απόσυρση του καταστροφικού clawback που οδηγεί στην οικονομική εξαθλίωση τον ιατρικό κόσμο ,ζήτησαν οι εκπρόσωποι των επαγγελματικών ενώσεων ελεύθερων επαγγελματιών που συμμετείχαν στην σύσκεψη που συγκάλεσε εκτάκτως ο ΙΣΑ, την Παρασκευή 23.3.2018, στα γραφεία του Συλλόγου, προκειμένου να συζητηθεί η κατάσταση που διαμορφώνεται μετά την πρόσφατη αποστολή ειδοποιητηρίων για το clawback του 2017, στους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ ιατρούς, εργαστήρια και πολυϊατρεία.
Όπως είναι γνωστό το clawback (υποχρεωτική επιστροφή χρημάτων με την υπέρβαση του προϋπολογισμού) σε κάποιες περιπτώσεις φτάνει σε ποσοστό 48% της αξίας της εξέτασης, ώστε να καθίσταται πραγματικά ανέφικτη η ορθολογική λειτουργία ενός φορέα και να υφίσταται πλέον άμεσος κίνδυνος υποβάθμισης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Διαβάστε ΕΔΩ πως θα γίνουν τα κουρέματα: “Δείτε πως ο ΕΟΠΥΥ κουρεύει μέχρι και 70% τα λεφτά των γιατρών!”
Ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης αναφέρθηκε στην παράλογη και καταστροφική πολιτική που ακολουθεί η πολιτεία και διευκρίνισε ότι ο ΙΣΑ θα δώσει μάχη για τα μέλη του και τη δημόσια υγεία.
“Το υπουργείο Υγείας οδηγεί σε οικονομική ασφυξία τον ιατρικό κόσμο και δίνει το τελειωτικό χτύπημα στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας .Οδηγεί τα καλύτερα μυαλά της χώρας στη μετανάστευση και στερεί από τον Έλληνα ασθενή ποιοτικές υπηρεσίες υγείας επιχειρώντας να δομήσει ένα φθηνό και χαμηλής ποιότητας σύστημα υγείας. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι υγεία χωρίς γιατρούς δεν γίνεται”, τόνισε ο κ. Πατούλης.
Στη συνάντηση ομόφωνα έγινε δεκτό ότι η κατάσταση αυτή που βαίνει επιδεινούμενη κάθε χρόνο, δεν μπορεί να συνεχιστεί. Ο ΕΟΠΥΥ φαίνεται να αδυνατεί να αντιληφθεί, παρά το πρόσφατο φιάσκο των ΤΟΜΥ και του θεσμού του οικογενειακού ιατρού, ότι εκείνος είναι που χρειάζεται τους ιατρούς για να παρέχει υπηρεσίες στους Έλληνες πολίτες και όχι το αντίστροφο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πως θα «κουρευτούν» τα ιατρικά συνέδρια! Όλες οι αλλαγές που προβλέπει το νομοσχέδιο του υπ.Υγείας