Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Κολλαγόνο: Αυξήστε το φυσικά με αυτές τις τροφές!

Όσο τα χρόνια περνούν το κολλαγόνο μειώνεται αισθητά με το πέρασμα των χρόνων, ειδικά μετά τα 35. Έτσι το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του, τα μαλλιά, τα οστά και τα νύχια είναι πιο εύθραυστα,  σημάδια τα οποία κυρίως φανερά στις γυναίκες.

Δείτε τι να τρώτε για να το αυξήσετε φυσικά!

Ζωμός κόκαλου

 

 

 

 

 

Το κολλαγόνο από το ζωμό, στέλνει κατευθείαν κολλαγόνο στα κύτταρα και η ζελατίνη που προέρχεται από αυτό κάνει καλό και στο πεπτικό και αποτελεί τον ιδανικό τρόπο να εμποδίσετε τη φλεγμονή και τη φθορά του δέρματος.

Λαχανικά

 

 

 

 

Τα σκουρόχρωμα, φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το κατσαρό λάχανο είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που προστατεύουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες που επιτίθενται στο κολλαγόνο.

Ψάρι και άπαχο κρέας

 

 

 

 

 

Τα ωμέγα-3 από ψάρια όπως ο κολιός, ο σολομός και ο τόνος, παρέχουν τα απαραίτητα αμινοξέα που βοηθούν στη διατήρηση της σφιχτής και ελαστικής επιδερμίδας.

Μούρα

 

 

 

 

 

Τα βατόμουρα, οι φράουλες, τα μύρτιλα, τα σμέουρα και όλα τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία πολεμούν (και πάλι) τις ελεύθερες ρίζες που έχουν βάλει σκοπό να γεράσουν το δέρμα σας, ενώ ταυτόχρονα δίνουν ώθηση στο κολλαγόνο του οργανισμού.

Σκόρδο

 

 

 

 

Το σκόρδο είναι εξαιρετική πηγή ενώσεων θείου, που αποτελούν σημαντικό κομμάτι της παραγωγής κολλαγόνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κολικοί ενηλίκων: Ποιες οι κυριότερες αιτίες & ποια τα πρώιμα σημάδια;

 

Σχετικά άρθρα

Back to top button
Close