Ειδήσεις Υγείας

Κρίση πανικού: Smart tips για να τη σταματήσετε!

Υπολογίζεται ότι το 1-4% του πληθυσμού παθαίνει κάποια στιγμή στη ζωή του κρίσεις πανικού σε διαφορετικές ηλικίες. Μάλιστα η  συχνότητα  είναι μεγαλύτερη σε ανθρώπους μεταξύ 20 και 35 ετών.

Η κρίση πανικού, δημιουργεί στους πάχοντες πολύ σημαντικά προβλήματα αφού τους καθιστά ανήμπορους να διαχειριστούν ακόμη και απλά καθημερινά προβλήματα.

Στην περίπτωση της «κρίσης πανικού» η διάρκεια είναι μερικών λεπτών, ενώ η συχνότητα ποικίλλει από άτομο σε άτομο. Αρκετές φορές η κατάσταση αυτή εμποδίζει τους ασθενείς να βγουν σε δημόσιους χώρους

Ποια είναι τα συμπτώματα;

-ταχυπαλμία, ταχυκαρδία και γοργή αύξηση καρδιακών παλμών

-εφίδρωση

-τρεμούλα ή ρίγος

-αίσθηση δυσχέρειας στην αναπνοή

-αίσθημα πνιγμού

-στηθάγχη και δυσφορία

-ναυτία ή κοιλιακή δυσφορία

-αίσθηση ζαλάδας, αστάθειας, ή λιποθυμική τάση

-αίσθημα «εξωπραγματικού» ή «αποπροσωποποίησης»

-φόβος απώλειας ελέγχου και «τρέλας»

-θανατοφοβία

-παραισθήσεις (μούδιασμα και μυρμηκίαση)

-ρίγη ή εξάψεις

Αντιμετώπιση

Όταν οι κρίσεις πανικού είναι έντονες και καθημερινές επιβάλλεται οι πάχοντες να  απευθυνθούν σε έναν ψυχίατρο ή ψυχολόγο. Η θεραπεία γίνεται με τη χορήγηση αντικαταθλιπτικών φαρμάκων. Η Therese Borchard, ιδρύτρια, μιας διαδικτυακής κοινότητας για άτομα με χρόνια κατάθλιψη και άγχος, επισημαίνει ότι, οι τεχνικές χαλάρωσης που μπορεί να προσφέρει η γιόγκα, η ύπνωση, το χαλαρωτικό μασάζ, οι ασκήσεις αναπνοής, είναι δυνατόν να αποβούν πολύ βοηθητικές για τους ανθρώπους που πάσχουν απο αγχώδεις διαταραχές.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button