Ειδήσεις Υγείας

Κρυολόγημα και ίωση: Τι να κάνετε για να μην «κολλήσετε»

«Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν», λέει μια παροιμία και αυτό ακριβώς οφείλουμε να κάνουμε και εμείς, ώστε φέτος να μην γίνουμε το εύκολο ”θύμα” τους των ιώσεων που έχουν κρεβατώσει μικρούς και μεγάλους!

Εκτός από το αντιγριπικό εμβόλιο μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνετε για να μην κολλήσετε

Σωστή διατροφή

 

 

 

 

 

Η υγιεινή διατροφή, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων άφθονα φρούτα και λαχανικά, βοηθούν στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Βάλτε στο πιάτο σας τα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνες και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και αποφύγετε τα κακά λιπαρά.

Γυμναστείτε

 

 

 

 

 

Η γυμναστική και γενικά η σωματική δραστηριότητα δυναμώνει τον οργανισμό, ώστε μπορεί και αμύνεται καλύτερα απέναντι στους ιούς.

Αντισηπτικά προϊόντα

 

 

 

 

 

Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε αντισηπτικά προϊόντα για να απολυμαίνετε τα χέρια σας, όταν δεν έχετε πρόσβαση σε νερό και σαπούνι. Παράλληλα συνιστάται να τηρείτε σχολαστικά τους κανόνες υγιεινής.

Στην αγκαλιά του Μορφέα

Για να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα δυνατό, θα πρέπει να κοιμάστε καθημερινά περίπου 8 ώρες. Ο καλός ύπνος παρέχει στο σώμα τη δυνατότητα να ανακτά σωστά τις δυνάμεις του και να έχει την ισχύ να αντιμετωπίζει κάθε ανεπιθύμητο εισβολέα.

Όχι στις εξαντλητικές δίαιτες

 

 

 

 

 

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι οι αυστηρές δίαιτες (με λιγότερες από 1.200 θερμίδες ημερησίως) αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ιώσεις: Δείτε τι να κάνετε για να μην κολλήσετε στις γιορτές!

 

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close