Ειδήσεις Υγείας

Κρυολόγημα: Tips για γρήγορη ανάρρωση

Ο υψηλός πυρετός , η καταρροή,  ο πονοκέφαλος αλλά και ο έντονος βήχας  σας  έχουν ρίξει κάτω.

Δείτε τι να κάνετε για να αναρρώσετε γρήγορα!

Αναπαυθείτε

Ο οργανισμός κάθε  φορά που  αναρρώνετε  από κάποια ίωση  χρειάζεται ξεκούραση για να μπορέσει να επανέλθει. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μαζεύεται δυνάμεις  ώστε ο οργανισμός να μπορέσει να ανταπεξέλθει.

Μη ξεχνάτε το νερό

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Εμίλιο Ρος του Νοσοκομείου της Βαρκελώνης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση νερού βοηθά στην αποβολή όλων των μικροβίων από το σώμα. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι τα ζεστά αφεψήματα ανακουφίζουν από τον πονόλαιμο και βοηθούν στην ταχεία ανάρρωση

Παραμονή στο σπίτι

Αν θέλετε να μην κολλήσετε φίλους ή συναδέλφους καλό είναι να μένετε στο σπίτι.

Προσέξτε τη διατροφή σας

Στην ανάρρωση ο οργανισμός έχει μεγάλη ανάγκη από  βιταμίνες . Βάλτε στο πιάτο σας φρούτα και λαχανικά  προσπαθήστε να τρέφεστε υγιεινά  ώστε να δυναμώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Πάρτε τις βιταμίνες σας

Για να επισπεύσετε την  ανάρρωσή σας  οι ειδικοί συστήνουν τη λήψη  βιταμινών, είτε μέσω τροφών (ιδανικά), είτε μέσω συμπληρωμάτων διατροφής

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button