Ειδήσεις Υγείας

«Κόμπος» στον αυχένα: Πέντε τρόποι για άμεση ανακούφιση στο λεπτό!

Σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες της mayo clinic πρόκειται για ένα πολύ συνηθισμένο σύμπτωμα που ανάλογα με το αίτιο που το προκαλεί μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την καθημερινότητα των πασχόντων αφού περιορίζει την κινητικότητα, την ικανότητα για εργασία και τον ύπνο.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να λύσετε μόνοι σας τον «κόμπο» στον αυχένα ακολουθώντας τις συμβουλές  της Άλιν Κακούκ, φυσικοθεραπεύτρια της mayo clinic.

Βήμα 1ο: Βρείτε το ακριβές σημείο της ενόχλησης. Εάν το «πιάσιμο» βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του αυχένα, τοποθετήστε επάνω στο σημείο το αριστερό σας χέρι. Αντίθετα, εάν το «πιάσιμο» βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του αυχένα, χρησιμοποιήστε το δεξί χέρι.

Βήμα 2ο: Πιέστε δυνατά και σταθερά τον «κόμπο» με τα δάχτυλά σας. Πιθανότατα θα νιώσετε πόνο, όμως θα είναι ανεκτός. Εάν δυσκολεύεστε να φτάσετε τον «κόμπο» με το χέρι σας, χρησιμοποιήστε ένα μπαλάκι του τένις, το οποίο θα στηρίξετε σε ανάμεσα στον αυχένα σας και σε έναν τοίχο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πολυκυστικές ωοθήκες: Μύθοι και αλήθειες

Βήμα 3ο: Στρίψτε ελαφρώς το κεφάλι σας προς την αντίθετη πλευρά (π.χ. εάν το «πιάσιμο» εντοπίζεται στην αριστερή πλευρά του αυχένα στρίψτε προς τα δεξιά). Στη συνέχεια  διαγώνια, σαν να προσπαθείτε να φτάσετε τη μασχάλη με το πιγούνι σας.

 

 

 

 

 

 

Βήμα 4ο: Επαναλάβετε 20 φορές τα βήματα 1-3.

Βήμα 5ο: Τεντώστε ψηλά τα χέρια και το επάνω μέρος του σώματος σαν να σηκωθήκατε μόλις από το κρεβάτι.

Η ενεργοποίηση του μυός σε συνδυασμό με την πίεση θα λύσουν τον «κόμπο» και θα σας απαλλάξουν από την ενόχληση. Μπορείτε να επαναλαμβάνετε τα παραπάνω βήματα σε τακτά χρονικά διστήματα μέσα στην ημέρα για περισσότερη ανακούφιση και λιγότερες κρίσεις πόνου.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button