Ειδήσεις Υγείας

Λίπος στα μπράτσα: Πέντε στρατηγικές για να απαλλαγείτε μια για πάντα!

Συγκριτικά με τους άνδρες, το αδύναμο φύλο έχει την τάση να αποθηκεύει την περίσσεια ενέργεια στους γοφούς, στους μηρούς και στα μπράτσα. Δείτε τι να κάνετε για να αποκτήσετε γραμμωμένα μπράτσα.

 Ναι στη διαλειμματική προπόνηση

Πρόκειται για μια εξαιρετικά αποτελεσματική μορφή άσκησης που περιλαμβάνει έντονες «εκρήξεις» γυμναστικής  που συνοδεύονται από σύντομα διαλείμματα. Η διαλειμματική προπόνηση είναι εξαιρετικά αποτελεσματική για την καύση λίπους, προσπαθήστε λοιπόν να τη βάλετε στη ζωή σας με συχνότητα τρεις φορές την εβδομάδα.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Στις ασκήσεις ενδυνάμωσης επιλέξτε ένα βαράκι που θα σας επιτρέψει να κάνετε λίγες επαναλήψεις (8-15) αλλά σωστά, χωρίς να χαλάσετε τη στάση σας.

 

 

 

 

 

Πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα

Η επαρκής πρόσληψη πρωτεϊνών είναι απαραίτητη για να ενισχύσετε τη μυϊκή σας μάζα. Η ποσότητα των 25-35 γραμμαρίων ανά γεύμα είναι η ιδανική δόση για το μυϊκό σύστημα.

Τεντωθείτε

Το stretching είναι απαραίτητο για τους μυς, καθώς τους βοηθά να διατηρούνται ελαστικοί, ενώ παράλληλα προστατεύει το σώμα από τυχόν τραυματισμούς. Επιπλέον, συμβάλλει στην «αναδόμηση» των μυών μεταξύ των ασκήσεων.

Κατάλληλες ασκήσεις

Ζητήστε από τον γυμναστή σας, να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα ειδικό για την περίπτωση σας και ακολουθήστε το πιστά και εντατικά.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button