Ειδήσεις ΥγείαςΤραυματισμοί

Μήπως πονά η μέση σας; Όλες οι αιτίες

Σύμφωνα με επιστημονικά στοιχεία η πάθηση αυτή είναι 3η στη λίστα των συνηθέστερων χειρουργικών επεμβάσεων.

Δείτε τι φταίει

Καθιστική ζωή

Η καθιστική ζωή επιβαρύνει σε ποσοστό έως και  40% μεγαλύτερη πίεση την σπονδυλική στήλη με συνέπεια ο πόνος να είναι δυσβάσταχτος. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι ένα10λεπτο διάλειμμα  μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Σωστή στάση σώματος

Επιλέξτε να κάθεστε κάνοντας με το σώμα σας μία γωνία των 135 μοιρών, μειώνοντας έτσι την πίεση που ασκείτε στους δίσκους της σπονδυλικής στήλης. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα γείρετε ελαφρά προς τα πίσω.

Μήπως δε γυμνάζεστε

Νέα έρευνα δείχνει, ότι μπορείτε να ανακουφιστείτε από τον πόνο στη μέση αν γυμνάζεστε.

Το καλύτερο που έχετε να ξεκινήσετε να κάνετε γιόγκα. Σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου της Washington, η γιόγκα ανακουφίζει από τον πόνο στη μέση πολύ πιο γρήγορα από ό,τι οι συμβατικές ασκήσεις.
Και αυτό γιατί η γιόγκα εστιάζει στις βαθιές αναπνοές και στη χαλάρωση.

Άλλες αιτίες

Άλλες αιτίες που μπορεί να  προκαλούν τους πόνους στη μέση είναι:

• Οι τραυματισμοί των μυών και των συνδέσμων της σπονδυλικής στήλης.
• Διάφορες δραστηριότητες που εκτελούνται λανθασμένα, όπως σκύψιμο, σήκωμα βάρους, κακή στάση στην όρθια ή καθιστή θέση.
• Η εμφάνιση κήλης σε μεσοσπονδύλιο δίσκο
• Η οστεοαρθρίτιδα

• Η οστεοπόρωση, η οποία συρρικνώνει τους σπονδύλους, με αποτέλεσμα να τους κάνει αδύνατους και εύθραυστους προκαλώντας πόνο.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button