Ειδήσεις Υγείας

Μεταμεσονύχτιες λιγούρες: Πέντε tips για να τις …κόψετε μαχαίρι!

Παρά τις επίμονες προσπάθειες για να μην κάνετε άλλη μια επιδρομή μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα στο ψυγείο είναι πάνω από τις δυνάμεις σας.

Και αυτό γιατί όπως αναφέρουν οι ειδικοί ερευνητές, τα γλυκά και σχεδόν όλες οι τροφές με υδατάνθρακες, πυροδοτούν την απελευθέρωση χημικών ουσιών όπως η σεροτονίνη, η ντοπαμίνη και άλλες ενδορφίνες οι οποίες χαλαρώνουν τον εγκέφαλο.

Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι οι “εξαρτημένοι” να τις αναζητούν ξανά και ξανά παρά το γεγονός ότι ο δείκτης της ζυγαριάς ανεβαίνει κατακόρυφα.

Δείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να τις θέσετε υπό έλεγχο!

Νερό πολύ νερό

Πολλές φορές αυτό που αντιλαμβανόμαστε σαν επιθυμία για γλυκό ηρεμεί μόλις πιούμε νερό. Στην πραγματικότητα αυτό που μπορεί να ζητά ο οργανισμός μας είναι η ενυδάτωση. Μόλις νιώθετε ότι αρχίζετε να έχετε λιγούρες, δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό και δώστε στον οργανισμό σας λίγα λεπτά να καταλάβει ότι απλά ήταν διψασμένος.

Μειώστε το άγχος

Το άγχος αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που ευνοούν τις λιγούρες και τη μόνιμη αίσθηση πείνας. Μπορείτε να βοηθήστε τον εαυτό σας κάνοντας:

Ασκήσεις αναπνοής

Διαλογισμό

Γιόγκα

Βάλτε στο πιάτο σας περισσότερη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη βοηθά τον οργανισμό στο να έχει την αίσθηση ότι είναι ικανοποιημένος και χορτάτος. Έτσι μειώνεται η επιθυμία για φαγητό. Ιδανικά βάλτε στο πιάτο σας με μια πηγή πρωτεΐνης τουλάχιστον 25 γραμμαρίων.

Πλύνετε τα δόντια σας

Μπορεί να είναι αυτονόητο αλλά το βούρτσισμα των δοντιών αργά τη νύχτα  προφυλάσσει από τα παραπανίσια κιλά και κάνει καλό και στη στοματική υγεία

Ζητήστε τη βοήθεια του ειδικού

Ένας διαιτολόγος-διατροφολόγος μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε ένα υγιεινό πλάνο διατροφής που μειώνει τις λιγούρες και το συνακόλουθο άγχος.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ξαφνική τριχόπτωση: Ποιες παθήσεις κρύβει;

Σχετικά Άρθρα

Back to top button