Ειδήσεις Υγείας

Μυστικά υγείας για να αντιμετωπίσετε το άγχος

Οι περισσότεροι προσπαθούν να τιθασεύσουν το πρόβλημα αυτό με κάποια φαρμακευτική αγωγή Όμως υπάρχουν πιο απλοί τρόποι να διαχειριστεί κανείς τον πανικό του χωρίς σκευάσματα.
Ασκήσεις αναπνοής

Οι ασκήσεις αναπνοής βοηθούν τον οργανισμό να επανέλθει στα φυσιολογικά του επίπεδα και να αποβάλει το άγχος.
Κάντε γιόγκα

Μελέτη έχει αποδείξει ότι η γιόγκα μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και ηρεμεί το μυαλό όταν είναι σε υπερδιέγερση.

Περπατήστε
Όταν το άγχος σας κυριεύει, καταπολέμησέ το με άσκηση. Σύμφωνα με νέα μελέτη  οποιαδήποτε σωματική άσκηση μπορεί να τιθασεύσει το άγχος.

 Αποφύγετε τις αυστηρές δίαιτες

Σύμφωνα με έρευνα οι αυστηρές δίαιτες μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα κορτιζόλης έως και 18% της ορμόνης δηαλδή που ευθύνεται για το υπερβολικό άγχος.

Περιορίστε την καφεΐνη

Η υπερβολική  κατανάλωση καφεΐνης αυξάνει το στρες. Σε μια μελέτη από το πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα, φάνηκε πως η κατανάλωση 2 1/2 έως 3 φλιτζανιών του καφέ κάτω από ήπια πίεση αύξησε τα επίπεδα κοτριζόλης στο αίμα κατά 25% και έμεινε στα επίπεδα αυτά για τουλάχιστον 3 ώρες.

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close