Ειδήσεις Υγείας

Νικήστε τον πονοκέφαλο εναλλακτικά

Πριν καταφύγετε στη λήψη γνωστών παυσίπονων υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι για να χτυπήσετε τον πονοκέφαλο.

Μάθετε τι να κάνετε

-Το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής μπορεί να μειώσει την ένταση και τον πόνο που προκαλεί η ημικρανία. Kάντε ένα χαλαρωτικό μασάζ στους κροτάφους σας και αναζητήστε ένα σκοτεινό και ήσυχο δωμάτιο για να κοιμηθείτε.

Αποφύγετε να καταναλώνετε τροφές που έχουν ενοχοποιηθεί για την εμφάνιση της ημικρανίας όπως είναι η σοκολάτα, τα τυριά τύπου ροκφόρ, το κόκκινο κρασί και τα αλλαντικά.

Βάλτε στο πιάτο σας τα ωμέγα τρία λιπαρά οξέα τα οποία είναι δυνατόν να χτυπήσουν τη φλεγμονή που είναι η πιο κοινή αιτία των πονοκεφάλων.

Ο φαγόπυρος περιέχει φλαβονοειδή που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθούν στη φλεγμονή, που είναι η πιο κοινή αιτία των πονοκεφάλων.

Επίσης το αιθέριο έλαιο που περιέχει η λεβάντα είναι μια χρήσιμη θεραπεία για πονοκεφάλους και πόνο της ημικρανίας. Και αυτό γιατί η εισπνοή μια ή δυο σταγόνες από το έλαιο αυτό είναι δυνατό να σας ανακουφίσουν στη στιγμή.

Κόψτε τον καφέ

H κατανάλωση πολλών καφέδων μπορεί να επιδεινώσουν τον απλό πονοκέφαλο. Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν να περιορίσετε την κατανάλωση καφείνης.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button