Ειδήσεις Υγείας

Νυχτερινός βήχας: Πέντε απόλυτα φυσικοί τρόποι για άμεση ανακούφιση

Ο νυχτερινός βήχας είναι έντονα ενοχλητικός τόσο για τους πάσχοντες, όσο και για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της Αμερικανικής Πνευμονολογικής Εταιρείας ο βήχας αποτελεί τον πλέον αποτελεσματικό μηχανισμό άμυνας του αναπνευστικού μας συστήματος όταν κάποιο ξένο σώμα εισβάλλει στους αεραγωγούς των πνευμόνων. Πάντως ο βήχας όχι μόνο δεν κρύβεται αλλά μπορεί να κοπεί μαχαίρι χωρίς φάρμακα.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να ανακουφιστείτε από το νυχτερινό βήχα!

Τσάι με μέλι

 

 

 

 

 

Κάθε ζεστό ρόφημα όπως είναι το τσάι έχει την ιδιότητα να διασπά τη βλέννα που συσσωρεύεται στους αεραγωγούς. Καλό είναι να προσθέσετε και μια κουταλιά μέλι, το οποίο έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες που μειώνουν τη φλεγμονή στον λαιμό.

Προσοχή στη στάση του ύπνου

ύπνος

Η στάση που επιλέγετε να κοιμηθείτε μπορείτε να επιδεινώσει το βήχα. Ξαπλώστε σε πιο όρθια κλίση με τη χρήση μαξιλαριών.

Ναι στον καλό καθαρισμό

 

 

 

 

 

Ναι στον καλό καθαρισμό της μύτης πριν από την κατάκλιση, για την ελαχιστοποίηση των εκκρίσεων

Με μέτρο τις εισπνοές ατμού

 

 

 

 

 

Προσοχή αν πάσχετε από άσθμα ο ατμός μπορεί να κάνει τον βήχα πιο έντονο. Για να ανακουφιστείτε από τον έντονο βήχα απλά κάνοντας εισπνοές επάνω από μία κατσαρόλα με νερό που βράζει.

Ρυθμίστε το επίπεδο υγρασίας στο δωμάτιο

 

 

 

 

 

Οι εσωτερικοί υγραντήρες μπορεί να σας βοηθήσουν με τον βήχα, αν ο αέρας στο δωμάτιό σας είναι ξηρός.Επίσης η υπερβολική υγρασία στην κρεβατοκάμαρά σας μπορεί επίσης να αυξήσει τον βήχα σας.. Προσπαθήστε να διατηρείτε τα επίπεδα υγρασίας στο 40% έως 50%.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button