ΔιατροφήΕιδήσεις Υγείας

Οι top τροφές για τέλειο μαύρισμα εκτός από τα καρότα!

Αρκεί να βάλετε στο πιάτο σας τις τροφές που υπόσχονται τέλειο μαύρισμα. Και για του λόγου του αληθές, έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Dr. Stephen, στο Πανεπιστήμιο του Nottingham, στο Ηνωμένο Βασίλειο, έδειξε ότι όσοι κατανάλωναν φρούτα και λαχανικά, που περιείχαν β καροτίνη για μήνες είχαν πιο βαθύ, φυσικό μαύρισμα σε σχέση με εκείνους που δεν τα προτιμούσαν στην καθημερινή τους διατροφή.

Δείτε τι να τρώτε εκτός από τα καρότα για να αποκτήσετε τέλειο μαύρισμα.

Αυγά

 

 

 

 

 

 

Τα αυγά και κυρίως οι κρόκοι, βοηθούν το δέρμα να μαυρίσει. Και αυτό γιατί οι κρόκοι αυγών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, η οποία ενισχύει το μαύρισμα ενώ κάνει καλό στο δέρμα.

Πράσινο τσάι

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με μελέτες, το πράσινο τσάι, το τσάι του βουνού, το φασκόμηλο έχουν την ιδιότητα να προστατεύουν από τις ακτίνες UVA και UVB, λόγω των πολυφαινολών και των αντιοξειδωτικών που περιέχουν.

Βερίκοκα

 

 

 

 

 

Τα βερίκοκα είναι πλούσια σε β-καροτένιο και λυκοπένιο στοιχεία που ενισχύουν το μαύρισμα.

Ξηροί καρποί

 

 

 

 

 

 

Τα αμύγδαλα και τα φιστίκια είναι τροφές που ενισχύουν την παραγωγή μελανίνης στο σώμα. Η ουσία που τους προσδίδει αυτή την ιδιότητα είναι η τυροσίνη, που βρίσκεται και στο σουσάμι.

Σκούρα πράσινα λαχανικά

 

 

 

 

 

Το μπρόκολο, το σπανάκι και το σπαράγγι είναι τα τρια λαχανικά που βοηθούν σημαντικά στην παραγωγή μελανίνης.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button