Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Οκτώ “γιατί” να τρώτε κεράσια!

Και αυτό γιατί πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι εκτός από βιταμίνες  περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, που είναι απόλυτα αναγκαία για την καλή λειτουργία του οργανισμού.
Εξάλλου το κόκκινο χρώμα τους οφείλεται  στην χρωστική ουσία ανθοκυάνη, που παίζει προληπτικό και θεραπευτικό ρόλο σε πλήθος ασθενειών.
Μάθετε που κάνουν καλό τα κεράσια.

Κάνουν καλό στην πέψη

Όταν καταναλώνουμε κεράσια γίνεται μεγαλύτερη παραγωγή και έκκριση πεπτικών ουσιών, οι οποίες κάνουν καλό στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Τα κεράσια περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικά τα οποία ωφελούν την καρδιά και το καρδιαγγειακό σύστημα.

Αποτοξινώνουν

Τα κεράσια χάρη στις θρεπτικές ουσίες, βοηθούν το συκώτι και τα νεφρά  να απαλλαγούν  από τα βακτήρια ώστε να λειτουργούν καλύτερα.

Αντιφλεγμονώδης

Μελέτη των ερευνητών του Πανεπιστημίου του Michigan, τεκμηρίωσε ότι όσοι καταναλώνουν κεράσια έχουν χαμηλούς δείκτες φλεγμονής  έως και 50%.

Ρίχνει το ουρικό οξύ

Οι ίδιο ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι ασθενείς κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες από κεράσια είχαν μειωμένο ουρικό οξύ στο αίμα.

Ελιξίριο νεότητας

Η μελατονίνη που βρίσκεται στα κεράσια, επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης.

Αντικαρκινικές  ιδιότητες

Τα κεράσια είναι πλούσια σε Βήτα Καροτίνη (βιταμίνη Α), η οποία βοηθά στην καταπολέμηση των καρκινικών κυττάρων στα όργανα και τους αδένες.

Βοηθούν στην απώλεια βάρος

Σε μια σχετική μελέτη που έγινε απέδειξε ότι τα άτομα που έτρωγαν περισσότερα κεράσια, παρουσίασαν χαμηλότερο συνολικό βάρος σώματος, μειωμένο κοιλιακό λίπος και μειωμένη χοληστερόλη.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button