Ειδήσεις Υγείας

Οκτώ tips για να κόψετε το ροχαλητό χωρίς φάρμακα

Μάθετε τι να κάνετε για να αντιμετωπίστε τον νυχτερινό αυτό εφιάλτη.

Μέλι πριν το ύπνο

Η κατανάλωση μελιού πριν από τον ύπνο  βοηθά τη διέλευση του αέρα και έτσι ”κόβεται”  αυτόματα το ροχαλητό.

Ρινικές ταινίες

Χρησιμοποιώντας τις ρινικές ταινίες που υπάρχουν στα ράφια των φαρμακείων, οι ρινικές δίοδοι «ανοίγουν» και έτσι αναπνέετε καλύτερα.

Προσέξτε το μαξιλάρι σας

Για την καλύτερη διέλευση του αέρα προσθέστε περισσότερα μαξιλάρια στο κρεβάτι, ώστε να στηρίζεται το κεφάλι προς τα πάνω.Στην περίπτωση που αυτό δεν πετύχει, δοκιμάστε να αφαιρέσετε τα μαξιλάρια από το κρεβάτι σας.

Χρησιμοποιήστε υγραντήρα

Οι περισσότεροι έχουν την τάση να ροχαλίζουν, όταν η μύτη τους είναι βουλωμένη. Για το λόγο αυτό οι ειδικοί προτρέπουν όσους αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτό να χρησιμοποιούν υγραντήρα ώστε να διευκολύνεται η αναπνοή.

Μειώστε ή κόψτε το κάπνισμα

Βάζοντας τέλος στην συνήθεια του καπνίσματος, δε θα σας βοηθήσει μόνο με το ροχαλητό αλλά θα μειώσει επίσης τον κίνδυνο ανάπτυξης σοβαρών ιατρικών καταστάσεων.

Μην πίνετε αλκοόλ πριν τον ύπνο

Το αλκοόλ είναι ένα ισχυρό μυοχαλαρωτικό, το οποίο κάνει τους μυς του λαιμού να χαλαρώνουν, με συνέπεια να εμποδίζεται η αναπνοή.Μη ξεχνάτε ότι κάθε απόφραξη των αεραγωγών, σημαίνει πολύ απλά περισσότερο ροχαλητό.

Καθαρίστε τη μύτη σας

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ειδικά αποσυμφορητικά μύτης ή φυσιολογικούς ορούς (μάλιστα υπάρχουν στα φαρμακεία οροί με θαλασσινό νερό) για να καθαρίζετε την μύτη σας και έτσι να αναπνέετε καλά.

Χάστε βάρος

Έχει παρατηρηθεί, ότι οι υπέρβαροι άνθρωποι ροχαλίζουν περισσότερο, επειδή το επιπλέον σωματικό βάρος συμβάλλει στη συρρίκνωση των ρινικών διόδων, δυσχεραίνοντας την αναπνοή.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button