Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Πώς να καταπολεμήσετε το λίπος στην κοιλιά! Τι λένε οι επιστήμονες

Λίγοι μήνες απέμειναν για να βγούμε στις παραλίες και το άγχος για την εμφάνιση χτυπάει κόκκινο. Πολλές γυναίκες σε μία προσπάθεια να αποβάλλουν τις διατροφικές κραιπάλες του χειμώνα, συρρέουν στα γυμναστήρια πιστεύοντας ότι σε λιγότερο από 3 μήνες θα αποκτήσουν σώμα με γραμώσεις και αξιοζήλευτους κοιλιακούς.

Πριν ξεκινήσετε τα επίπονα προγράμματα γυμναστικής, για να χάσετε το κοιλιακό λίπος δείτε τι συμβουλεύουν οι επιστήμονες της διάσημης κλινικής Mayo clinic.

Σταματήστε να καταναλώνετε φαγητά με πολλά συντηρητικά. Τρόφιμα όπως το άσπρο ψωμί, τα κράκερ και η ζάχαρη αυξάνουν το κοιλιακό λίπος.
Αντίθετα τα φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης, τα οποία είναι αντιοξειδωτικά και πλούσια σε φυτικές ίνες μπορούν να εμποδίσουν τη δημιουργία λίπους στην κοιλιά.

Αποφύγετε τα αναψυκτικά, καθώς υπάρχουν πρόσθετες τεχνητές γλυκαντικές ύλες που από χημικής άποψης είναι αλκοόλες σακχάρων και προκαλούν λίπος .

Ελέγξτε την πρόσληψη του αλκοόλ. Το αλκοόλ μπορεί να χαλαρώνει, και να συμβάλει στην δημιουργία ωραίας ατμόσφαιρας αλλά δίνει πολλές θερμίδες και συμβάλλει στην παραγωγή και εναπόθεση λίπους στην κοιλιά.

Ο λιγοστός ύπνος ”ενοχοποιείται” για την αύξηση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, όσες γυναίκες κοιμούνται λίγες ώρες έχουν περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν το βάρος τους, σε σχέση με όσες κοιμούνται περισσότερες από εφτά ώρες.

Επίσης το έντονο άγχος δυσκολεύει την απώλεια κιλών.
Και αυτό γιατί το άγχος ενεργοποιεί την κορτιζόλη με συνέπεια ο οργανισμός να μην μπορεί να χάσει το λίπος.

Οι γυναίκες, που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση, λόγω αλλαγής του μεταβολισμού συνήθως παίρνουν όλα τα κιλά στην κοιλιά.
Την ίδια στιγμή, μειώνονται και τα οιστρογόνα ενώ αλλάζουν και οι ορμόνες με συνέπεια να μην ”πέφτει” με τίποτα το λίπος από το σημείο αυτό.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button