Ειδήσεις Υγείας

Πέντε δωρεάν τρόποι για να ρυθμίσετε το ζάχαρο σας

Δεν πρόκειται όμως αυτό να συμβεί από μόνο του, γι αυτό μάθετε τι πρέπει να κάνετε

Φάτε μεσογειακά

Νεότερες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν απέδειξαν ότι όσοι τηρούν τη μεσογειακή διατροφή αντιμετωπίζουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν τη νόσο. Σύμφωνα με τους ειδικούς της mayo clinic η κατά ναλώση φρούτων και λαχανικών, ξηρών καρπών, δημητριακών ολικής αλέσεως και ελαιόλαδου αποτελούν ασπίδα προστασίας απέναντι στο διαβήτη.
Επίσης η κατανάλωση σε τακτά χρονικά διαστήματα ψάρι και κοτόπουλου όχι όμως κόκκινου κρέατος βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου.

Μην παραλείπετε το πρωινό

Αν έχετε τη συνήθεια να φεύγετε από το σπίτι χωρίς να τρώτε πρωινό γεύμα, τότε είναι σίγουρο θα δείτε το σάκχαρό σας να ανεβαίνει
Έρευνα από την επιστημονική επιθεώρηση απέδειξε τα οφέλη του πρωινού στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για αυτό οι ειδικοί κρίνουν ότι είναι απαραίτητο να μην το παραλείπετε

Ασκηθείτε

Όοσι ασκούνται έχουν χαμηλότερες τιμές σακχάρου στο αίμα τους. Εντάξτε την καθημερινή άσκηση για τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα.

Σηκωθείτε από το γραφείο

Μια νέα μελέτη από την Αγγλία δείχνει ότι τα τακτικά διαλείμματα για περπάτημα μειώνουν την αύξηση των επίπεδων του σακχάρου στο αίμα μετά το φαγητό.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button