Ειδήσεις Υγείας

Πέντε λόγοι υγείας για να κάνετε ποδήλατο

Μπορεί να έχουν περάσει ανεπιστρεπτί τα χρόνια που το ποδήλατο χρησιμοποιούνταν ως το μοναδικό μέσο μεταφοράς αλλά πλέον όλο και περισσότεροι το έχουν εντάξει στην καθημερινότητά τους είτε ως μέσο άσκησης είτε για να κάνουν βόλτες στην πόλη.
Ο καλός καιρός αποτελεί σύμμαχο για να ξεκινήσετε τις ορθοπεταλιές ενώ θα αποκομίσετε και σημαντικά για την υγεία σας.
Μάθετε που κάνει καλό!

Σύμμαχος στην καλή καρδιακή λειτουργία

Η καθημερινή ποδηλασία μειώνει σε ποσοστό που αγγίζει το 35% τον κίνδυνο εκδήλωσης των καρδιαγγειάκων επεισοδίων της υψηλής αρτηριακής πίεσης αλλά και του σακχαρώδη διαβήτη.

Για τα παραπάνω κιλά

Όσοι έχουν μερικά κιλά παραπάνω κάνοντας ποδήλατο είναι δυνατόν να τα χάσουν. Ενδεικτικό είναι ότι με μια ώρα ήπιας ποδηλασία καίγονται 250-300 θερμίδες. Την ίδια στιγμή ενεργοποιεί τον ”κοιμισμένο”μεταβολισμό, διευκολύνοντας τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Ανεβάζει τη διάθεση

Η ποδηλασία μπορεί να έχει θετικές επιπτώσεις στη διάθεσή μας καθώς έχει βρεθεί ότι μειώνει τα επίπεδα κατάθλιψης και άγχουςενώ βελτιώνει τη διάθεση και αυξάνει την αυτοεκτίμηση.

Δυναμώνει τους μύες

Η ποδηλασία έχει επίσης έμμεσα οφέλη για τους μεσήλικες καθώς μειώνει τους τραυματισμούς από πτώσεις, ενώ βοηθάει πολύ στη διατήρηση της αντοχής. Επίσης ενισχύεται η οστική πυκνότητα πράγμα που θεωρείται σημαντικό για την αντιμετώπιση και θωράκιση από την οστεοπόρωση στο μέλλον.

Λύση στην αϋπνία

Οι βόλτες με το ποδήλατο νικούν τις λευκές νύχτες αφού δρά ως χαλαρωτικό ενώ χάρη στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι ποδηλάτες ο ύπνος έρχεται πιο εύκολα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button