Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Πέντε τροφές για να αποκτήσετε κοιλιά-σανίδα

Μάθετε πως μπορείτε να αποκτήσετε κοιλιά σανίδα χωρίς κόπο.

Nτομάτες

Εκτός από τις λίγες  θερμίδες που έχει- μόνο 33- βάση πρόσφατης έρευνας που δημοσιεύθηκε σε επιστημονικό περιοδικό η κατανάλωση ντομάτας είναι εχθρός της παχυσαρκίας και πολύτιμος σύμμαχος της δίαιτας.

Μπανάνες

Μπορεί να επικρατεί ή άποψη ότι οι μπανάνες παχαίνουν αλλά περιέχουν βιταμίνες  A, C, E, B6, κάλιο και μαγνήσιο στοιχεία που θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού. Ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν έιναι το γεγονός ότι χορταίνουν και έτσι θα γλιτώσετε το τσιμπολόγημα.

Θαλασσινά

Τα θαλασσινά αποτελούν το υπερ όπλο της διατήρησης της γραμμή σας. Έρευνα έδειξε ότι όσοι καταναλώνουν τακτικά θαλασσινά έχουν όχι μόνο καλύτερη υγεία αλλά και  πιο λεπτή μέση.

Σέλερι

Το σέλερι δεν λείπει από καμία δίαιτα . Τα πλεονεκτήματα του είναι:
Λίγες θερμίδες μόλις 19 θερμίδες.
Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6, ασβέστιο, μαγνήσιο και φωσφόρο, ενώ έχει και φυσικές καθαρτικές ιδιότητες και έτσι αποτοξινώνει φυσικά τον οργανισμό.

Αβοκάντο

Όσοι καταναλώνουν σε τακτική βάση αβοκάντο  έχουν πιο λεπτή  μέση και χαμηλότερο σωματικό βάρος.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button