Ειδήσεις Υγείας

Πίεση: Οι τροφές που την ανεβάζουν κρυφά!

Πολυάριθμες επιστημονικές έρευνες έχουν τεκμηριώσει πως, όσοι καταναλώνουν πολύ αλάτι στην διατροφή τους, αντιμετωπίζουν αυξημένες πιθανότητες να παρουσιάσουν υψηλή πίεση αίματος. Δυστυχώς,  το αλάτι, δεν προσλαμβάνεται μόνο από εκείνο που ρίχνει κάποιος στο φαγητό του αλλά και από την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών, που περιέχουν κρυφό αλάτι.

Δείτε ποια άλλα τρόφιμα ενοχοποιούνται για την υψηλή πίεση του αίματος!

Διάφορα αρτοσκευάσματα

%ce%b1%cf%81%cf%84%ce%bf%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%85%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1

 

 

 

 

 

 

 

Τα διάφορα αρτοσκευάσματα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο που κυμαίνεται από περίπου 200 μέχρι 700mg αναλόγως με το μέγεθος και τα πρόσθετα υλικά που περιέχουν.

Αλλαντικά

%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b1

 

 

 

 

 

 

Τα αλλαντικά όπως το σαλάμι ή το λουκάνικο περιέχουν αλάτι και για αυτό το λόγο καλό θα είναι οι υπερτασικοί να φροντίζουν να καταναλώνουν λιγότερες ποσότητες.

Πίτσα

%cf%80%ce%af%cf%84%cf%83%ce%b1

 

 

 

 

 

 

Αν και κανένας δε μπορεί να αντισταθεί σε ένα κομμάτι πίτσα τα υλικά παρασκευής της μπορεί να ξεπεράσουν τη συνιστώμενη ημερήσια δόση νατρίου (σε μία ολόκληρη πίτσα).

Καλό είναι όπως συστήνουν οι ειδικοί οι πάσχοντες από υπέρταση να προτιμούν τα τυριά με το λιγότερο νάτριο, όπως ανθότυρο, ρικότα, μυζήθρα ή αυτά στην ανάλατη μορφή τους.
Τυριά

%cf%84%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b1

 

 

 

 

 

Πρωταθλητές στην περιεκτικότητα σε νάτριο έχουν το ροκφόρ, η παρμεζάνα, η φέτα, το ένταμ, το γκούντα
Προτιμήστε να καταναλώνετε τυριά, που είναι χαμηλότερης περιεκτικότητας σε αυτό, όπως το μανούρι, τη μυζήθρα, το ανθότυρο, το τσένταρ, τη ρικότα

Φαγητό εστιατορίων

%cf%86%ce%b1%ce%b3%ce%b7%cf%84%ce%bf

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με ερευνητές, το 25% του αλατιού που καταναλώνουμε προέρχεται από τα γεύματα εστιατορίων. Για να το αποφύγετε ζητήστε το φαγητό σας να είναι ανάλατο.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button