Ειδήσεις Υγείας

Πασχαλινό Τραπέζι: Συμβουλές για να αποφύγετε την καούρα και την δυσπεψία

Αρχική > Ειδήσεις Υγείας > Πασχαλινό Τραπέζι: Συμβουλές για να αποφύγετε την καούρα και την δυσπεψία

Πρωταγωνιστές στο γιορτινό τραπέζι του Πάσχα είναι τα αυγά, τα τσουρέκια, το αρνί, το κοκορέτσι και όλες οι άλλες λαχταριστές λιχουδιές που παραδοσιακά σερβίρονται. Δυστυχώς όμως η πολυφαγία δημιουργεί καούρα και δυσπεψία, οι οποίες με τη σειρά τους μας δημιουργούν δυσθυμία (κακή διάθεση).

Δείτε τι να κάνετε για να αποφύγετε την καούρα και την δυσπεψία τις πασχαλινές ημέρες:

• Συμπεριλάβετε στα γεύματά σας πράσινες σαλάτες. Προτιμήστε να τις καταναλώνετε πριν από τα άλλα φαγητά, ώστε να περιορίζετε το αίσθημα της πείνας.
• Μην γεμίζετε υπερβολικά το πιάτο σας. Προτιμήστε μικρές μερίδες
• Πίνετε άφθονο νερό.
• Αποφύγετε την υπερκατανάλωση ροφημάτων με ανθρακικό.

• Αποφύγετε τα γλυκά που είναι εξίσου πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά
• Αποφύγετε να ξαπλώνετε ή να κάνετε άλλες δραστηριότητες μετά το φαγητό. Εάν θέλετε να διευκολύνετε την πέψη, να κάνετε έναν ήρεμο περίπατο, με αργό βήμα.

• Μην καπνίσετε αμέσως μετά το φαγητό.

Ανακούφιση από τα βότανα

Το φαρμακείο της φύσης έχει προνοήσει πριν από μας για μας.

Η μέντα, χάρη στη σπασμολυτική της δράση, χαλαρώνει τους μυς του πεπτικού συστήματος και το αφέψημα από τα φύλλα της βοηθά στην ανακούφιση του πόνου.

Τα αφεψήματα χαμομηλιού και φασκόμηλου λειτουργούν ως ήπια κατασταλτικά στην αντιμετώπιση της γαστρίτιδας και της δυσπεψίας.

Μασήστε μαστίχα ύστερα από κάθε γεύμα. Διεγείρει την παραγωγή και την κατάποση σιέλου, δρώντας έτσι προστατευτικά στα ενοχλήματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Ο μαραθόσπορος ή το γλυκάνισο ή το τζίτζερ ηρεμούν το στομάχι και διευκολύνουν την πέψη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Διαβήτης: Ποιο είναι το μενού που ρίχνει το σάκχαρο;

 

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button