Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Πεσμένη διάθεση; Δείτε τι να φάτε για να «ανεβείτε» ψυχολογικά

Αν η κακή ψυχολογία, επιμένει -χωρίς να συντρέχουν ιατρικοί λόγοι – ίσως να φταίει η διατροφή που ακολουθείται. Λίγο η μελαγχολία του φθινοπώρου, λίγο η οικονομική κρίση, δε θέλει και πολύ η διάθεση σας να είναι πεσμένη.

Αν η κακή ψυχολογία, επιμένει -χωρίς να συντρέχουν ιατρικοί λόγοι – ίσως να φταίει η διατροφή που ακολουθείται.

Δείτε τι να βάλετε στο πιάτο σας για να ανεβείτε ψυχολογικά!

Η κατανάλωση τροφών που περιέχουν ωμέγα τρία λιπαρά όπως η ταπεινή σαρδέλα, ο σολομός, ο γαύρος και ο τόνος έχουν αντικαταθλιπτική δράση.

Γαλλική έρευνα, που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «American Journal of Clinical Nutrition», έδειξε ότι τα άτομα που καταναλώνουν τις συγκεκριμένες τροφές εμφάνιζαν ηπιότερα συμπτώματα μελαγχολίας σε σύγκριση με εκείνους που δεν τα προτιμούσαν.

Άλλες τροφές που χαρίζουν καλή ψυχολογία είναι οι σπόροι chia, ο σολομός, το ρύζι, η κινόα, τα ρεβίθια, τα σπαράγγια, η ινδική καρύδα, οι ηλιόσποροι, το σπανάκι και τα φασόλια.

σπορουσ

 

 

 

 

 

 

Όσο για γλυκό; Μήπως σκέφτεστε κάτι καλύτερο από τη σοκολάτα;

Πράγματι έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα γλυκά, είναι πράγματι ευεργετικά στην καλή διάθεση, καθώς προάγουν την έκκριση των ορμονών της ευτυχίας (ενδορφίνες, σεροτονίνη). Το κακό, όμως, είναι ότι η επίδρασή τους είναι πολύ σύντομη.

γλυκο

 

 

 

 

 

 

Και για του λόγου του αληθές 7 στις 10 γυναίκες και 1 στους 2 άνδρες, όταν είναι αγχωμένοι ή έχουν κακή διάθεση, βρίσκουν παρηγοριά σε γλυκιές λιχουδιές. Μόνο 1 στους 7 επιλέγει τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης για να ξεπεράσουν τη μελαγχολία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πώς να γίνετε ευτυχισμένοι τρώγοντας φρούτα! Έρευνα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button