Ειδήσεις Υγείας

“Πιάσιμο” μετά την άσκηση: Οι καλύτεροι τρόποι αντιμετώπισης

Το μυϊκό πιάσιμο είναι αρκετά συνηθισμένο στους αγύμναστους αλλά και στους προχωρημένους, που δοκιμάζουν ένα καινούργιο σπορ ή κάνουν απότομες αλλαγές στο πρόγραμμά τους.

Δείτε τι να κάνετε για άμεση ανακούφιση!

Αλλάξτε …τακτική

 

 

 

 

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν νιώσετε τον μυϊκό πόνο, είναι να σταματήστε κάθε σωματική δραστηριότητα για να μην χρειαστείτε περισσότερο χρόνο αποθεραπείας.

Αντιφλεγμονώδη φάρμακα

 

 

 

 

 

Πάρτε ένα αντιφλεγμονώδες φάρμακο, το οποίο έχει την ιδιότητα να μειώνει τη φλεγμονή στους μυς.

Ακινησία

 

 

 

 

 

Ανασηκώστε ή ακινητοποιήστε την τραυματισμένη περιοχή, αν είναι δυνατόν.

Σκοτσέζικο ντους

 

 

 

 

Η εναλλαγή κρύο με ζεστό νερό είναι ευεργετική σε περιπτώσεις μυϊκού πιασίματος, καθώς απαλύνει τον πόνο και μειώνει τη φλεγμονή.

Μασάζ

 

 

 

 

 

Το ελαφρύ μασάζ ενισχύει τη ροή του αίματος στην περιοχή και βοηθά τον μυ να μην παραμένει σκληρός, βελτιώνοντας σημαντικά τον μυϊκό πόνο.

 

 

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close