Ειδήσεις Υγείας

Πιάσιμο στον αυχένα: Ασκήσεις για να ανακουφιστείτε από τον πόνο

Το πιάσιμο στον αυχένα συνήθως ευθύνεται σε «αθώες» αιτίες εξαιτίας της κακής στάσης του σώματος ή του στρες!

Δείτε τι μπορείτε να ανακουφιστείτε

Τοποθετήστε την οθόνη του υπολογιστή στην ευθεία των ματιών, καθίστε σε όρθια θέση και μην κλίνετε ή περιστρέφετε το κεφάλι σας προς τα κάτω ή προς τα πλάγια ενώ βρίσκεστε στον υπολογιστή.

Κάντε εκτάσεις που μπορεί να σας βοηθήσουν:

Κάντε τους ώμους σας προς τα πίσω και προς τα κάτω δέκα φορές.

Πιέστε τις ωμοπλάτες δέκα φορές, σαν να θέλετε να ενωθούν.

Σπρώξτε το κεφάλι σας προς τα πίσω στο στήριγμα της κεφαλής του αυτοκινήτου ή στα χέρια σας και κρατήστε το για 30 δευτερόλεπτα.

Φέρτε το αυτί σας στον ώμο σας 10 φορές από κάθε πλευρά.

Προσέξτε τον τρόπο που κοιμάστε. Κοιμηθείτε μόνο στο πλάι σας ή ανάσκελα, αλλά ποτέ μπρούμυτα.

Όταν κοιμάστε μπρούμυτα, αναγκαστικά στρίβετε το κεφάλι σας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για ώρες κάθε φορά. Επίσης με αυτήν τη στάση επηρεάζεται η πλάτη σας επειδή η κοιλιά σας βυθίζεται στο κρεβάτι εάν δεν έχετε αρκετή υποστήριξη.

Εφαρμόστε θερμότητα ή πάγο στο σημείο που πονάτε. Χρησιμοποιήστε πάγο για τις πρώτες δύο έως τρεις ημέρες και μετά χρησιμοποιήστε θερμότητα.

Κάντε αργές ασκήσεις σε εύρος κίνησης πάνω-κάτω, πλάι-πλάι και από αυτί σε αυτί. Αυτό βοηθά να τεντώσετε απαλά τους μυς του αυχένα.

Κοιμηθείτε σε ένα σταθερό στρώμα χωρίς μαξιλάρι ή με ειδικό μαξιλάρι στήριξης του αυχένα.

Ρωτήστε τον γιατρό σας σχετικά με τη χρήση ενός μαλακού περιλαιμίου για την ανακούφιση της δυσφορίας.

 

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close