Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Ποια βότανα νικούν τις «λευκές νύχτες»;

Πολύτιμος σύμμαχος κατά της αυπνίας μπορεί να αποδειχθούν τα βότανα. Μάθετε ποια είναι αυτά που θα που θα σας ρίξουν στην αγκαλιά του Μορφέα.
Βαλεριάνα

Μελέτες έχουν δείξει ότι η βαλεριάνα βελτιώνει την ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου, ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο αν βοηθά σε περιπτώσεις ασθενών με χρόνια προβλήματα αϋπνίας. Προσοχή σε εξαιρετικά μεγάλες ποσότητες, μπορεί να προκαλέσει ζαλάδα, ναυτία, πονοκέφαλο, εφιάλτες, ίλιγγο και θολή όραση.

Μελισσόχορτο

Είναι γνωστό από την αρχαιότηατ ακόμη ότι το μελισσόχορτο έχει καταπραϋντικές και χαλαρωτικές ιδιότητες ενώ θεωρείται εξαιρετικά αποτελεσματικό για τις περιπτώσεις έντονου στρες, έντασης και αϋπνίας.

Χαμομήλι

Έχει χαλαρωτική δράση ενώ προάγει τη χαλάρωση και το αίσθημα της νύστας πριν τον βραδινό ύπνο. Επιπλέον, μειώνει τα συμπτώματα του άγχους.

 Τίλιο

Είναι γνωστό για τις καταπραϋντικές, χαλαρωτικές και τις ελαφρά υπνωτικές του ιδιότητες. Τ

Πασιφλόρα

Ανακουφίζει από τα συμπτώματα της ήπιας αϋπνίας αλλά η δράση της είναι πιο ήπια από την αντίστοιχη της βαλεριάνας, αλλά είναι πιο δυνατή από αυτήν του χαμομηλιού και του τίλιου. Τα μέρη του φυτού που χρησιμοποιούμε είναι κυρίως τα φύλλα.

Προσοχή η γενική οδηγία είναι να πίνουμε 1 φλιτζάνι εγχύματος περίπου 1 ώρα πριν ξαπλώσουμε στο κρεβάτι.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button