Ειδήσεις Υγείας

Ποια είναι η κατάλληλη ώρα για να ζυγίζεσαι σωστά;

Όμως πότε δεν πρέπει να ανεβαίνετε στη ζυγαριά ώστε να μην σας λέει ψέματα;
Το τακτικό ζύγισμα μπορεί να προλάβει το… κακό πριν μετατραπεί σε διψήφιο νούμερο περιττών κιλών. Από την άλλη, η υπερβολή μπορεί να σας τρελάνει, καθώς μέσα στην ημέρα το βάρος σημειώνει αυξομειώσεις, που δεν πρέπει, όμως, να λάβετε υπόψη.

Μετά το φαγητό

Το ζύγισμα μετά το φαγητό είναι ένα ολέθριο λάθος που κάνουν όπως έδειξε ‘έρευνα μια στις τρεις γυναίκες.
Η τακτική αυτή είναι λανθασμένη αναφέρουν οι ειδικοί αφού ένα είναι σίγουρο πότι θα σσας δείξει με παραπανίσια κιλά. Και αυτό γιατί μετά το φαγητό αυξάνεται ο όγκος του αίματος λόγω ποσότητας φαγητού που έχετε καταναλώσει.

Τις πρώτες εβδομάδες γυμναστικής

Στην αρχή ενός προγράμματος γυμναστικής είναι πολύ πιθανό δείκτης της ζυγαριάς να μη λέει να κατέβει .Αυτό δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να οφείλεται στην αύξηση της μυϊκής μάζας του σώματός σας.

Αμέσως μετά το γυμναστήριο

Συμβαίνει αρκετά συχνά: Μετά από εντατική άσκηση να ανεβαίνουμε στη ζυγαριά και να περιμένουμε με αγωνία να δούμε το βάρος μας κάτω. Κάτι τέτοιο αναφέρουν οι ειδικοί είναι λάθος αφού η καύση του λίπους, όμως, δεν συμβαίνει άμεσα και οποιαδήποτε διαφορά δείτε στο βάρος σας αυτή τη στιγμή, οφείλεται σε τ απώλεια υγρών λόγω του ιδρώτα,

Πριν τον ύπνο

Μην επιχειρήσετε να ανεβείτε στη ζυγαριά πριν τον ύπνο αφού θα διαπιστώσετε ότι το βάρος σας διαφέρει από την τελευταία φορά που ζυγιστήκατε.

Μετά τη γέννα

Μια εβδομάδα μετά τη γέννα η ζυγαριά συνήθως δείχνει απώλεια βάρους από 7 κιλά και πάνω, καθώς αφαιρείται το βάρος του μωρού, ο πλακούντας και το αμνιακό υγρό.

Αλλαγές στον κύκλο σας

Οι αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα των γυναικών κατά τη διάρκεια του κύκλου, κάνουν το βάρος να αυξομειώνεται μέχρι και ένα κιλό. Μην λαμβάνετε υπόψη σας αυτές τις αλλαγές, καθώς αυτό το είδος βάρους έρχεται και φεύγει.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button