Ειδήσεις Υγείας

Ποια είναι τα ιδανικά σνάκ για το γραφείο;

Για να μην καταναλώνετε παχυντικές τροφές μάθετε τι πρέπει να τρώτε για μυαλό ξυράφι και κυρίως χωρίς πολλές θερμίδες.

Φρούτα

Τα φρούτα αποτελούν ιδανικό σνακ αφού είναι πλούσια σε νερό, βιταμίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. μεγαλύτερο πλεονέκτημα τους είναι ότι μπορούν να σας χορτάσουν χωρίς να σας φουσκώσουν.

Μπάρες δημητριακών

Οι μπάρες δημητριακών αποτελούν μια εύκολη λύση για το γραφείο. Στην περίπτωση που προσέχετε το βάρος σας, προτιμήστε όσες είναι χαμηλές σε θερμίδες.

Σπιτικά σάντουιτς ή τοστ

Φτιάξτε στο σπίτι σας το δικό σας σάντουιτς ή τοστ. Με αυτό το τρόπο θα ξέρετε τι υλικά περιέχει.Στην περίπτωση που επιθυμείτε να είναι light  προτιμήστε το ψωμί ολικής άλεσης και προσθέστε γαλοπούλα, κοτόπουλο, μπιφτέκι, τόνο, τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά.

Γιαούρτι

Η κατανάλωση γιαουρτιού επιβάλλεται γιατί χαρίζει στον οργανισμό πρωτεΐνη, ασβέστιο, βιταμίνες και μαγνήσιο.

Μήλα

Το μήλο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και υδατάνθρακες συστατικά που χαρίζουν ενέργεια στον οργανισμό.

Μαύρη σοκολάτα

Υπάρχουν μέρες που είνια πολύ δύσκολες αφού δεν μπορείτε να δουλέψετε και να επικοινωνήσετε με τους γύρω σας. Το μόνο που θα σας ανεβάσει είναι ένα χορταστικό σνακ που θα σας χορτάσει, ενώ ταυτόχρονα θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα.
Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συνιστούν την κατανάλωση ενός κομματιού μαύρη σοκολάτα 20 γρ. με ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button